Gjest den er grusom Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 ............er aldeilis grusom. Jeg har vært sammen med stor gruppe tamiler i kveld og beskrivelsene er vanvittige. Vi hører ikke så mye om den som krigen i Gaza, men den er like blodig. 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Ja, det er dessverre alt for mnage grusomme konflikter i verden. Vi hører fint lite om Kongo nå for tiden også. 0 Siter
Gjest Vært sammens i 16 år Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er gift med en fra Sri Lanka.Han har bodd i Norge i 22 år og på de årene har han vært"hjemme" på Sri Lanka 1 gang.Han vil ikke tilbake for alt er ødelagt der.Det blir aldri fred der sier han for de som bor der blir aldri seg selv igjen.Yngste broren hans bor der ennå.Men kommer ikke seg ut pga tamil tigrene holder vakt og stopper dem som prøver å komme sen ut.Alle andre søskene(5 stk) bor i utlandet. 0 Siter
Gjest den er grusom Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er gift med en fra Sri Lanka.Han har bodd i Norge i 22 år og på de årene har han vært"hjemme" på Sri Lanka 1 gang.Han vil ikke tilbake for alt er ødelagt der.Det blir aldri fred der sier han for de som bor der blir aldri seg selv igjen.Yngste broren hans bor der ennå.Men kommer ikke seg ut pga tamil tigrene holder vakt og stopper dem som prøver å komme sen ut.Alle andre søskene(5 stk) bor i utlandet. Det er bare grusomt............... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.