Gå til innhold

Tror du Siv Jensen blir neste statsminister?

Anbefalte innlegg

Gjest for en grusom tanke
Skrevet

.............i så fall flytter jeg fra Norge.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• hidi, the scorpion

4

• henrikke71

3

• trollemor;o)

2

trollemor;o)
Skrevet

Da ville det ikke tatt mange månedene før Norge lå i grøfta.

Skrevet

NEI!

Ho blir finansminister, Erna Solberg blir statsminister og Lars Sponheim blir utenriksminister (endelig kvitt han).

Gjest mora2
Skrevet

Kanskje det, en gang i fremtiden. Ikke godt å vite.

Gjest togli
Skrevet

Det kunne igrunnen vært kult å se hvordan hun hadde klart seg som statsminister, men aller helst hadde jeg nok ønsket å emigrere ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det blir hun ikke!

hidi, the scorpion
Skrevet

...i så fall blir jeg i Danmark.

Bor ikke du der uansett?

he, he;)

Skrevet

NEI!

Ho blir finansminister, Erna Solberg blir statsminister og Lars Sponheim blir utenriksminister (endelig kvitt han).

Oh shit, den ene verre enn den andre.

Skrevet

Bor ikke du der uansett?

he, he;)

Jo, men hadde tenkt å flytte tilbake da, men ikke hvis hu dama der blir statsminister, heller Fogh da, og det sier ikke så rent lite!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jo, men hadde tenkt å flytte tilbake da, men ikke hvis hu dama der blir statsminister, heller Fogh da, og det sier ikke så rent lite!

Og jeg flytter til danmark om Siv inntar tronen...I mine øyne går det bare ikke an!!!

Skrevet

Og jeg flytter til danmark om Siv inntar tronen...I mine øyne går det bare ikke an!!!

He he, det er ikke det verste å flytte hit da, skjønner det veldig godt jeg;)

hidi, the scorpion
Skrevet

He he, det er ikke det verste å flytte hit da, skjønner det veldig godt jeg;)

Må være den beste plassen å flytte til;)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det, men det hadde vært interessant å se hvordan det hadde gått i forhold til den lygarstauren vi har nå.

Gjest for en grusom tanke
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det, men det hadde vært interessant å se hvordan det hadde gått i forhold til den lygarstauren vi har nå.

Jeg håper virkelig at Jens Stoltenberg fortsetter som statsminister.

trollemor;o)
Skrevet

Hvis det skjer blir det uansett ikke lengre enn 4 år. De kommer til å ødelegge og herje, men det kommer folk til å skjønne, og da blir de ikke gjenvalgt.

Siv Jensen blir aldri siiitende i hele fire år, aldri!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...