Gjest for en grusom tanke Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 .............i så fall flytter jeg fra Norge. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Da ville det ikke tatt mange månedene før Norge lå i grøfta. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 NEI! Ho blir finansminister, Erna Solberg blir statsminister og Lars Sponheim blir utenriksminister (endelig kvitt han). 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Kanskje det, en gang i fremtiden. Ikke godt å vite. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Det kunne igrunnen vært kult å se hvordan hun hadde klart seg som statsminister, men aller helst hadde jeg nok ønsket å emigrere ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 ...i så fall blir jeg i Danmark. Bor ikke du der uansett? he, he;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 NEI! Ho blir finansminister, Erna Solberg blir statsminister og Lars Sponheim blir utenriksminister (endelig kvitt han). Oh shit, den ene verre enn den andre. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Bor ikke du der uansett? he, he;) Jo, men hadde tenkt å flytte tilbake da, men ikke hvis hu dama der blir statsminister, heller Fogh da, og det sier ikke så rent lite! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jo, men hadde tenkt å flytte tilbake da, men ikke hvis hu dama der blir statsminister, heller Fogh da, og det sier ikke så rent lite! Og jeg flytter til danmark om Siv inntar tronen...I mine øyne går det bare ikke an!!! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Og jeg flytter til danmark om Siv inntar tronen...I mine øyne går det bare ikke an!!! He he, det er ikke det verste å flytte hit da, skjønner det veldig godt jeg;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 He he, det er ikke det verste å flytte hit da, skjønner det veldig godt jeg;) Må være den beste plassen å flytte til;) 0 Siter
Gjest Kopernikus Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Ja det håper jeg. Jeg vil ikke ha noe mer av de løgnaktige sosialistene! Har dere glemt: http://stavangeravisen.no/art.asp?art=4896 ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Nei, jeg tror ikke det, men det hadde vært interessant å se hvordan det hadde gått i forhold til den lygarstauren vi har nå. 0 Siter
Gjest for en grusom tanke Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Nei, jeg tror ikke det, men det hadde vært interessant å se hvordan det hadde gått i forhold til den lygarstauren vi har nå. Jeg håper virkelig at Jens Stoltenberg fortsetter som statsminister. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Hvis det skjer blir det uansett ikke lengre enn 4 år. De kommer til å ødelegge og herje, men det kommer folk til å skjønne, og da blir de ikke gjenvalgt. Siv Jensen blir aldri siiitende i hele fire år, aldri! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.