Gå til innhold

Noen har tydeligvis større problemer enn andre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet, jo kraftigere man reagerer på bagateller, jo galere er man... det er min oppfatning...

Oi. SMIR, av og til er du så smart og kul at jeg får lyst til å gi deg en klem! (Etter lesing av kveldens innlegg).

Gjest dessverre litt for vanlig
Skrevet

har hørt om noe lignende her til lands,men husker ikke eksemplet her og nå.

men vet at noen ringer 113 pga småting som neseblod f.eks,ensomhet,kjedsomhet,på kødd(sjekke hvor lang tid det tar før ambulansen kommer,bare på gøy.eller ringe ambulansen å sende til en annen adresse )etc,og de kan i enkelte tilfeller få bot. var på opplæring i en lignende tjeneste,derfor fikk vi se noen oversikter der.ikke alle som tar tjenesten på alvor:(

hidi, the scorpion
Skrevet

Finner rett og slett ingen ord......

Gjest fra meg i kveld
Skrevet

Ok. =) Vær så god. =) Kunne trenge en klem. =)

Jeg har også lyst å si at det har vært en glede å lese dine innlegg om dagen. Ikke det at du ikke kan få en klem når du er nede og i det mer destruktive hjørnet,(for det kan du) men det er så tøft å se hvor klartenkt og konstruktiv du kan være. Det handler om å ta de rette grepene, og det er du i stand til å gjøre. Så fortsett med det Smir:O)

Om jeg også kan gi deg en klem, så får du en her..

Gjest Byliza
Skrevet

Det er tragisk hvor mange mennesker ikke mestrer hverdagen sin, og hvor mye energi blir brukt på å spre informasjon om slikt utover verden. På samme tid dør barn og voksne overalt pga. krigføring som leder bl.a. til mangel på mat, medisiner og rent drikkevann.

Dette er et godt eksempel på den amerikanske virkeligheten. De må ta alt slikt på alvor og legger ingen følelser eller forståelse i stemmene sine. De må ha advokater til å gå igjennom hvert enkelt tilfelle før de kan sette foten ned. Det burde ha vært mulig å si til dama at dette ikke var nødstilfelle, men det var ikke mulig fordi tenk hvis............. så kunne de mistet jobben sin.

Offisielt ansatte i Norge står ikke i fare for å miste jobben sin, men de blir ikke betalt for å tenke.

Skrevet

Dama må jo være syk på sinnet. Evt. ha en ekstremt problemfri hverdag ellers.

Gjest Byliza
Skrevet

Dama må jo være syk på sinnet. Evt. ha en ekstremt problemfri hverdag ellers.

Kanskje hun heller burde blitt stengt inne, eller dopet ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...