Gå til innhold

Adobe Photoshop.

Anbefalte innlegg

Gjest Har lyst på
Skrevet

Har lyst til å kjøpe meg et skikkelig fotoprogram og har da skjønt det dit hen at A. Photoshop er en av de bedre.

Men jeg skjønner ikke helt hvordan, hva og pris på dette her.

Ser at jeg kan kjøpe på f.eks. Spaceworld og på nett, men prisene varierer jo med tusenlapper.

Hva er det jeg trenger, er det Adobe Photoshop 7?

Og alle oppdatteringene som jeg ser de kan ta f.eks.310.- på nett for, hva er det? Må jeg beregene å hele tiden oppdattere eller er selve programmet som jeg kjøper bra nok i masser til en amatør?

Hvorfor koster det noen ganger svært mye og andre ganger mindre. Hva er det vi får og ikke får med i pakkene?

Hvis jeg kjøper via nettet og laster dette ned, hva skjer da hvis pc`n min kræsjer f.eks.? Får jeg et "medl. nr." som gjør at jeg kan laste ned ubegrensede ganger eller må jeg brenne det selv over på en disk og ha det der?

Noen som kan forklare meg litt om dette? Takk.

Gjest Har lyst på
Skrevet

Vurder dette;

http://www.japanphoto.no/product/programvare/fotoredigering/adobe-photoshop-elements-7-eng

Den kom veldig raskt, og da slipper man bekymringer om kluss i nedlastingen.

Kan ikke få sagt hvor fornøyd jeg er med dette programmet!

Fant dette på mpx. på svens, og da var det billigere.

Det er akkurat det samme programmet selv om det er på svensk?

Hvor mange maskiner kan dette programmet brukes på?

Skrevet

Det er nok akkurat likt på svensk. Men jeg tror jeg ville hatt engelsk verson. Det er bare en vanesak, men litt lettere å lære seg på engelsk da de fleste guider går på engelsk. Verktøyene får litt ukurrante navn i svensk verson.

Vi har bare lagt inn programmet på en maskin, så akkurat det er jeg ikke sikker på.

Skrevet

Photoshop Elements 7 er for langt de fleste som ikke driver med profesjonell bildebehandling mer enn godt nok. Den koster jo også ca 1/10 av Photoshop CS3 (4 er kanskje kommet?). Så vidt jeg vet, og jeg har brukt de seks siste versjonene av Elements, så finnes den bare på engelsk. Kjøper du den i Sverige eller i Norge, så vil det gå ut på ett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...