Gjest Hoodia Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Det står mellom en Miele maskin med 6 kg kapasitet og 1400 omdr. til 6999,- og en Bauknecht med 7 kg kapasitet og 1600 omdr. til 5499,- Jeg har erfaring med Miele, men har aldri hørt om Bauknecht. Er det et bra merke? Det er hvertfall mer for pengene. Hva ville dere ha kjøpt? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg ville gått for Miele, siden jeg veit det er kvalitet. Hvitevarer vil jeg gjerne at skal vare lenge. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Bauknecht er gode på oppvaskmaskiner, synes jeg. Miele er det beste på vaskemaskin. Jeg hadde valgt Miele. Jeg har det, med 1550 o/min. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Vi kjøpte Bauknecht oppvaskemaskin i fjor, og den er vi ikke fornøyd med. Men det er jo oppvaskmaskin og ikke vaskemaskin. 0 Siter
Speak Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg ville gått for Miele som er kjent for å ha gode vaskemaskiner. Har en selv, og den fungerer bra. (Men har bare hatt den et par år) 0 Siter
Gjest Min andre nye vaskemaskin Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Kjøpte min første Miele i november mnd. ( 1600 ) omdreininger, og er super, super fornøyd. Jeg ville helt klart ha gåt for en Miele maskin. Se innvendig på trommelen, bare det er grunn nok til å velge en Miele hvis en har råd. 0 Siter
pastell Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har nylig kjøpt en Miele vaskemaskin og er veldig fornøyd. 6 kg, 1500 omdreininger. Tøyet blir ganske så tørt med 1400 omdr. Så selv om den er litt dyrere enn den andre, ville jeg gått for Miele. Har du sjekket tester av vaskemaskiner på nettet? Den nyeste jeg fant var fra 2008. Kan være grei å se litt nærmere på. http://forbrukerportalen.no/Tester/2008/test_av_vaskemaskiner Nå er jeg ikke så dreven med å legge ut linker slik at du kan gå rett innpå dem, men kanskje du finner den likevel? :-) 0 Siter
Gjest Hoodia Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har nylig kjøpt en Miele vaskemaskin og er veldig fornøyd. 6 kg, 1500 omdreininger. Tøyet blir ganske så tørt med 1400 omdr. Så selv om den er litt dyrere enn den andre, ville jeg gått for Miele. Har du sjekket tester av vaskemaskiner på nettet? Den nyeste jeg fant var fra 2008. Kan være grei å se litt nærmere på. http://forbrukerportalen.no/Tester/2008/test_av_vaskemaskiner Nå er jeg ikke så dreven med å legge ut linker slik at du kan gå rett innpå dem, men kanskje du finner den likevel? :-) Takk. Den linken har jeg sett på. Ser ut til at det blir Miele. Men det må nok bli den med 1400 omdr. Prisforskjellen på 1400 og 1600 omdr i Miele er stor. Ca 4000,- Det synes jeg blir for mye. Så det blir nok denne: http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=77481&countClick=4&fokus= Sikkert en bra maskin, selv om den er i nederste prissjikt til Miele å være. 0 Siter
pastell Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Takk. Den linken har jeg sett på. Ser ut til at det blir Miele. Men det må nok bli den med 1400 omdr. Prisforskjellen på 1400 og 1600 omdr i Miele er stor. Ca 4000,- Det synes jeg blir for mye. Så det blir nok denne: http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=77481&countClick=4&fokus= Sikkert en bra maskin, selv om den er i nederste prissjikt til Miele å være. Tror du kommer til å bli fornøyd med den:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Miele! Ingen tvil! (selv om jeg ikke har hørt om det andre merket...og det er kanskje en god grunn til det? ;-)) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Miele! Ingen tvil! (selv om jeg ikke har hørt om det andre merket...og det er kanskje en god grunn til det? ;-)) ''selv om jeg ikke har hørt om det andre merket...og det er kanskje en god grunn til det? ;-)'' Eeeh,- er du ikke døv,da...? Neida, bare tuller,- jeg vet jo også at du har tatt operasjon og faktisk kan høre nå... Men - bruker døve begrepet "hørt om"? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 ''selv om jeg ikke har hørt om det andre merket...og det er kanskje en god grunn til det? ;-)'' Eeeh,- er du ikke døv,da...? Neida, bare tuller,- jeg vet jo også at du har tatt operasjon og faktisk kan høre nå... Men - bruker døve begrepet "hørt om"? Tulling Godt spørsmål jeg måtte tenke litt på, og joda, vi bruker uttrykket "hørt om" vi også Man pleier jo å bruke "hørt om" når man snakker om saker man har lest om også, så jeg antar dette uttrykket handler mer om "å vite noe om" enn å ha fysisk "hørt noe" om? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Tulling Godt spørsmål jeg måtte tenke litt på, og joda, vi bruker uttrykket "hørt om" vi også Man pleier jo å bruke "hørt om" når man snakker om saker man har lest om også, så jeg antar dette uttrykket handler mer om "å vite noe om" enn å ha fysisk "hørt noe" om? Ja,- det er jo sånn det brukes - enig i det :-) Bare tenkte meg muligheten av at det var typisk døve-humor...sier "har da _aldri_ hørt om..."... og etter en lang diskusjon påpeker hvorfor... :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Ja,- det er jo sånn det brukes - enig i det :-) Bare tenkte meg muligheten av at det var typisk døve-humor...sier "har da _aldri_ hørt om..."... og etter en lang diskusjon påpeker hvorfor... :-) Hehe, jeg vil heller kalle det typisk hørende-humor Vi døve tenker nok ikke over slike ting, for det er like naturlig for oss å bruke dette uttrykket som det er for dere 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Hehe, jeg vil heller kalle det typisk hørende-humor Vi døve tenker nok ikke over slike ting, for det er like naturlig for oss å bruke dette uttrykket som det er for dere Jeg har gått både hit og dit jeg og togli 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har gått både hit og dit jeg og togli Hehe, du har det, ja ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Bauknecht har jeg hørt om, men har ingen erfaring med. Miele er jo kvalitet... Jeg hadde valgt Miele. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Akkurat kastet ut Bauknecht tørketrommel og Whirlpool vaskemaskin, og erstattet med Miele. Hadde Miele (flyttet fra dem) før, men syntes det var dyrt og kjøpte noe billigere jeg trodde var nesten like bra. Kvalitet koster og dårlig kvalitet er veldig, veldig irriterende. Hatt feil på begge to ganger, nå var det nok :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.