Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bikku
Skrevet

Plagsom lyd, ja, hvis det er samme test som lå på ei av nettavisene i dag. Jeg klarte ikke å skille den så godt fra bakgrunnsstøyen til å begynne med, men når jeg slo av og på lyden på pc'n, så merka jeg forskjellen.

Skrevet

Å fytti for en lyd, fikk frysninger.

Til og med marsvina svarte fra sitt mer bedagelige liv i buret sitt gitt!

Dette er et godt tegn for både meg og hårdottene vil jeg tro : )

Skrevet

Ja, jeg hører den.

Pøh! Du lyver...

Men jeg tror fortsatt at det finnes gresshopper, altså ;-)

Skrevet

Pøh! Du lyver...

Men jeg tror fortsatt at det finnes gresshopper, altså ;-)

;-)

Jeg må innrømme at lyden var ganske lav, så den er nok på vei til å forsvinne.

Hvis du bare _tror_ det fortsatt finnes gresshopper, ligger du litt tynt an;-)

Skrevet

;-)

Jeg må innrømme at lyden var ganske lav, så den er nok på vei til å forsvinne.

Hvis du bare _tror_ det fortsatt finnes gresshopper, ligger du litt tynt an;-)

Hihi,- jeg hører noe jeg tror er gresshopper, men jeg har ikke studert dem for å se at det virkelig er dem som lager lyden :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, jeg hørte den - men ganske lavt. Guttungen derimot, holdt seg for ørene og tryglet meg om å skru av den fæle lyden.

Skrevet

Nope, jeg hører ingenting:o(

Det behøver ikke være alderen *trøste*

Du har gitt meg mange datatips i dag. Her er et fra meg: Prøv å skru opp lyden på pc'en.

=)

trollemor;o)
Skrevet

Det behøver ikke være alderen *trøste*

Du har gitt meg mange datatips i dag. Her er et fra meg: Prøv å skru opp lyden på pc'en.

=)

Hehe, takk ;o) Men eldstemann har en slik lyd på mobilen også, og jeg hører den ikke. Jeg som driver med musikk og alt.... Jaja, det er vel derfor jeg ikke hører.

Skrevet

Hehe, takk ;o) Men eldstemann har en slik lyd på mobilen også, og jeg hører den ikke. Jeg som driver med musikk og alt.... Jaja, det er vel derfor jeg ikke hører.

Mange som ikke liker disse lydene, så hvis du er i den kategorien, så er det kanskje like greit å ikke høre :-) Bare for å se det positive i det ;-)

Og, så får vi håpe at du spiller for et voksent publikum, som ikke hører slike skjærende lyder som i denne fila ;-)

Skrevet

Hører ikke noe, nei :-(

Og ungene hører den selv om de sitter i naborommet. Men jeg hørte gresshopper sist sommer, i hvert fall :-)

Gjest Kayia
Skrevet

Jepp - ekkel lyd - så jeg er nok bare ungfolen ennå.. ;)

Mary Poppins
Skrevet

Loud and clear. Jeg klarer liksom ikke å skjønne at noen ikke hører den..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...