Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Jeg hørte en ganske svak lyd langt borte. Velger å tro at hørselen min er selektiv og derfor kun formidler videre viktige lyder og informasjon.

Har alltid hørt at jeg hører det jeg vil :-)

Skrevet

Loud and clear. Jeg klarer liksom ikke å skjønne at noen ikke hører den..

Du skjønner det nok med tiden, du også.... ;-)

Gjest Vinita
Skrevet

Var litt morsomt : D

Spurte ungene om de hørte lyden "Slå av den ekle lyden" befalte de,hehe...rart da når jeg ikke hører noenting!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg hørte den faktisk. Høyt og tydelig. Det hadde jeg ikke trodd, voksen dame som jeg er.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skal spille den av for mannen min senere. Han hører aldri slike lyder. Tror det må være noe med hørselen hans.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, jeg hørte den faktisk. Høyt og tydelig. Det hadde jeg ikke trodd, voksen dame som jeg er.

Nå fikk du deg selv til å høres gammel ut ;) Du er jo fremdeles både ung og sprek :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå fikk du deg selv til å høres gammel ut ;) Du er jo fremdeles både ung og sprek :)

Takk skal du ha!

Det hender jeg føler meg gammel, men ikke så ofte ;)

Skrevet

Den hørte jeg høyt og tydelig. Ekkel lyd, måtte skru den av ganske kjapt. Men tenåring er jeg slett ikke.

candyqueen_83
Skrevet

Ja jeg hørte den. Men kjæresten min hørte den ikke :o)

Skrevet

Snakkes om 15-20 år;-)

Skrevet

Jeg hørte den veldig veldig svakt.Hadde ikke hørt den om jeg ikke visste at den sto på.

Den minste og det eldste barnet hørte den godt selv om de sto 10 meter unna. De kunne høre at jeg slo av og på også. Den mellomste hørte ingenting før han kom helt inntil pc`en, men det hadde jeg regnet med.

Gjest minnah
Skrevet

Ingenting! Ikke et pip!! ed lyden påPCen på max :-(((( Er bare såvidt bikka 30 år, men samboer som straks blir 36, hørte det tydelig 10 meter unna.

Mary Poppins
Skrevet

Snakkes om 15-20 år;-)

Hehe ;-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg hører ikke et pip!!!!!!!!

Kjipt :-(

Skal spille den for mannen min. Han pleier å høre godt på sånne tester.....

mil1365380270
Skrevet

Ja, og jeg tror ikke hørselen min er spesielt god. Ikke så høyt, men det var en ekkel, inn-i-hjernen-lyd.

Gjest togli
Skrevet

Og jeg som synes jeg hører altfor godt med CI'en min, men denne lyden her hørte jeg ikke ;-)

Skal prøve den på ungene imorgen :)

Skrevet

Ja, selv med lyden på pc nesten helt nede. Skrudde lyden på fullt og fikk helt hetta :-)

Skrevet

Omsider fant jeg en pc der jeg fikk til å kjøre lyden og JA jeg hørte den! Det gjorde nesten vondt i ørene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...