Gå til innhold

Hvordan finne igjen kontaklisten på messenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å trykke på noe i nærheten av kontaktlisten på messenger. Noen som vet hvordan jeg finner den frem igjen?

trollemor;o)
Skrevet

heh... kan ikke hjelpe deg, men måtte lese overskrifta en del ganger før jeg skjønte hva du mente. Jeg las nemlig KONTAKTLINSER :o)

Skrevet

Kan tilføye at halve listen er der (kontaktene står som frakoblet, noe jeg regner med de faktisk er også), mens resten er forsvunnet...

Skrevet

heh... kan ikke hjelpe deg, men måtte lese overskrifta en del ganger før jeg skjønte hva du mente. Jeg las nemlig KONTAKTLINSER :o)

hehe, ja, hadde det bare vært så vel ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Prøv å klikk på den blå og grønne mannen rett under mailkonvolutten.

Skrevet

Kan tilføye at halve listen er der (kontaktene står som frakoblet, noe jeg regner med de faktisk er også), mens resten er forsvunnet...

Jada, en ting til kan jeg jo tilføye: I går skrev en av kontaktene til meg, selv om jeg ikke kunne se vedkommende på noen liste, så tror ikke jeg har slettet noe.

Skrevet

Prøv å klikk på den blå og grønne mannen rett under mailkonvolutten.

Takk for tips, men han var ganske tom for reaksjoner.

AneM1365380603
Skrevet

Takk for tips, men han var ganske tom for reaksjoner.

Da kan du prøve de to grønne pilene. Den ene går opp og den andre går ned. Hos meg er det haket av "Sorter etter grupper" og "vis alle kontakter".

Skrevet

Da kan du prøve de to grønne pilene. Den ene går opp og den andre går ned. Hos meg er det haket av "Sorter etter grupper" og "vis alle kontakter".

Takk for tips, men det førte heller ikke noen plass. Har så få på listen at jeg tror det enkleste i dette tilfellet er å invitere dem, så får vi se om det funker.

Skrevet

Å kjære vene, jeg trodde du spurte hvordan du skulle finne igjen kontaktLINSEN på messenger - og jeg tenkte at det måtte da være helt feil sted å lete:-)

Skrevet

Oi, leste ikke innlegget ditt før jeg skrev jeg, men da var vi i hvertfall to som leste kontaktlinser:-)

trollemor;o)
Skrevet

Oi, leste ikke innlegget ditt før jeg skrev jeg, men da var vi i hvertfall to som leste kontaktlinser:-)

:o) Godt det ikke er bare meg...

Gjest msnbruker
Skrevet

hehe, ja, hadde det bare vært så vel ;-)

har du windows live messenger eller vanlig messenger?

Skrevet

Å kjære vene, jeg trodde du spurte hvordan du skulle finne igjen kontaktLINSEN på messenger - og jeg tenkte at det måtte da være helt feil sted å lete:-)

:0)

Skrevet

har du windows live messenger eller vanlig messenger?

live

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...