Gå til innhold

I love it, våren er her!!

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Det er så utrolig deilig; gradestokken viser 9 grader, asfalten er tørr, snøen smelter fort, det er lyst helt til kl seks og sola skinner. Det er vår!!!!

Jeg vet nok at det kommer til å bi mer snø, men jeg nyter forsmaken på våren uansett :o)

AneM1365380603
Skrevet

Det er 9 grader her også, men det er en god del vind, så jeg orker ikke være ute. Det er likevel godt å se at det går mot vår nå :o) Fuglekvitter om morgenen er skjønt.

mariaflyfly
Skrevet

Heldige deg! Her er det bare grått og jævlig, et par varmegrader og så mye snø at det sikkert kommer til å ligge til 1. mai. *gretten*

Gjest annlovinda
Skrevet

Heldige deg! Her er det bare grått og jævlig, et par varmegrader og så mye snø at det sikkert kommer til å ligge til 1. mai. *gretten*

Sønnen min (7år) har blitt så glad i gå på langrenn i år at han vil snøen skal vare til sommerferien starter......

trollemor;o)
Skrevet

men som sagt, det kommer alltid mer snø i mars og april her også... Våren har nok ikke kommet for godt, desverre.

Gjest Vinita
Skrevet

Ja det er herlig når det er så lyst ute : )

Vi går en fin tid i møte!

Skrevet

Det er blitt lysere, ja, men her jeg bor er jeg mer bekymret for om vi må måke snøen av taket... Vi har et fjell av snø i hagen, den kommer til å ligge helt til 17. mai, frykter jeg...

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, snøen på taket braser ned med et brak så jeg hopper i stolen her. Nå blir det vår!

Skrevet

Jeg synes det er begrenset vårlig her akkurat nå. Det eneste som minner om vår, er påskeliljene jeg kjøpe i går, men de står inne i stua, da.

Gjest mora2
Skrevet

Herlig! Her er påskeliljene godt på vei opp, fuglene synger og sola titter frem. Bare å nye det :0)

Gjest Elextra
Skrevet

Med en meter snø og gråvær er ikke varmegrader og sølepytter nok til å gi meg vårstemning.

Dessuten minner jeg meg selv på at mars gjerne er den verste snømåneden i året - i tilfelle jeg en dag skulle få et snev av vårstemning. Sparer heller den følelsen til det virkelig gjelder *S*

Gjest togli
Skrevet

Utrolig hærlig ute, ja!

Merka det godt når vi kom hjem etter en uke i Oslo (vinterferien). Godt å komme hjem til våren :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...