trollemor;o) Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Det er så utrolig deilig; gradestokken viser 9 grader, asfalten er tørr, snøen smelter fort, det er lyst helt til kl seks og sola skinner. Det er vår!!!! Jeg vet nok at det kommer til å bi mer snø, men jeg nyter forsmaken på våren uansett ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Det er 9 grader her også, men det er en god del vind, så jeg orker ikke være ute. Det er likevel godt å se at det går mot vår nå ) Fuglekvitter om morgenen er skjønt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Heldige deg! Her er det bare grått og jævlig, et par varmegrader og så mye snø at det sikkert kommer til å ligge til 1. mai. *gretten* 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Heldige deg! Her er det bare grått og jævlig, et par varmegrader og så mye snø at det sikkert kommer til å ligge til 1. mai. *gretten* Sønnen min (7år) har blitt så glad i gå på langrenn i år at han vil snøen skal vare til sommerferien starter...... 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Skrevet 5. mars 2009 Heldige deg! Her er det bare grått og jævlig, et par varmegrader og så mye snø at det sikkert kommer til å ligge til 1. mai. *gretten* men som sagt, det kommer alltid mer snø i mars og april her også... Våren har nok ikke kommet for godt, desverre. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Ja det er herlig når det er så lyst ute : ) Vi går en fin tid i møte! 0 Siter
Mirabell Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Det er blitt lysere, ja, men her jeg bor er jeg mer bekymret for om vi må måke snøen av taket... Vi har et fjell av snø i hagen, den kommer til å ligge helt til 17. mai, frykter jeg... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Ja, snøen på taket braser ned med et brak så jeg hopper i stolen her. Nå blir det vår! 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg synes det er begrenset vårlig her akkurat nå. Det eneste som minner om vår, er påskeliljene jeg kjøpe i går, men de står inne i stua, da. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Herlig! Her er påskeliljene godt på vei opp, fuglene synger og sola titter frem. Bare å nye det :0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Med en meter snø og gråvær er ikke varmegrader og sølepytter nok til å gi meg vårstemning. Dessuten minner jeg meg selv på at mars gjerne er den verste snømåneden i året - i tilfelle jeg en dag skulle få et snev av vårstemning. Sparer heller den følelsen til det virkelig gjelder *S* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Utrolig hærlig ute, ja! Merka det godt når vi kom hjem etter en uke i Oslo (vinterferien). Godt å komme hjem til våren 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.