Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Bipp...!

Ja, jeg veide meg i dag morges, selv om det var en dag for tidlig. Var litt spent.

Vekta viste 59,8 kg!

En vannvittig deilig følelse å se et 5-tall først på vekta, er noen år siden forrige gang. Vekta viste 60.4 forrige uke, så det er jo faktisk ned 600,- denne uka. Utrolig fornøyd!

Så da mangler jeg bare 800 gr på å ha klart målet mitt, som jo var å gå ned 5 kg før sommeren. Er helt overveldet over meg selv, hadde ALDRI trodd at jeg skulle klare å gå ned i vekt! Har før hatt viljestyrke som et strå når det gjelder å nekte meg god mat.

Har satt meg en nytt mål i dag, og det er 57 kg. Noe mer enn det vil ikke bli fint på "mamma-kroppen" min, jeg har endret meg mye siden jeg var 20 år og veide 52 kg. (Må bare nok eg gang presisere at jeg bare er 159 cm høy..så ingen tror jeg er på vei til å bli anorektisk!)

Lykke lykke til damer, jeg syns det er veldig godt å ha dette forumet å kikke innom noen ganger i uken. Blir ekstra motivasjon!

Ha en strålende helg!

Jeg skal på vekta i morgen :o) tror jeg dropper å si hvor mye jeg veier nå, men kan si hvor mye jeg har gått ned siden mandag :o)

Venter noen få kilo med å røpe vekta igjen. Gikk hardt for seg fra jul og til i forrige uke ;O)

hehe!

Aldri for sent å bestemme seg og gå igang, vet du!

Lykke til!

Annonse

Gjest bipp..

Heisann Bipp...!

Ja, jeg veide meg i dag morges, selv om det var en dag for tidlig. Var litt spent.

Vekta viste 59,8 kg!

En vannvittig deilig følelse å se et 5-tall først på vekta, er noen år siden forrige gang. Vekta viste 60.4 forrige uke, så det er jo faktisk ned 600,- denne uka. Utrolig fornøyd!

Så da mangler jeg bare 800 gr på å ha klart målet mitt, som jo var å gå ned 5 kg før sommeren. Er helt overveldet over meg selv, hadde ALDRI trodd at jeg skulle klare å gå ned i vekt! Har før hatt viljestyrke som et strå når det gjelder å nekte meg god mat.

Har satt meg en nytt mål i dag, og det er 57 kg. Noe mer enn det vil ikke bli fint på "mamma-kroppen" min, jeg har endret meg mye siden jeg var 20 år og veide 52 kg. (Må bare nok eg gang presisere at jeg bare er 159 cm høy..så ingen tror jeg er på vei til å bli anorektisk!)

Lykke lykke til damer, jeg syns det er veldig godt å ha dette forumet å kikke innom noen ganger i uken. Blir ekstra motivasjon!

Ha en strålende helg!

Gratulerer med 5 tallet, det må være en herlig følelse!

karusell123

Denne uka: 125,6.

Forrige uke var jeg ikke hjemme, så jeg fikk ikke veid meg, men uka før viste vekta 125,7.

Har ikke gjort noe for å gå ned, så jeg skjønner ikke dette. Hadde egentlig regnet med å gå opp, men er selvfølgelig glad jeg ikke gjorde det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...