Gjest mykje kødd man ka lur på Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 bare jeg som synes det smaker godt?? svar gjerne anonymt. for å spørre på en anna måte;hvor gjør dere av snørret deres?? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Eg spiser aldri snørr. Derfor vet eg ikkje om det smaker godt. Alt snørret legger eg på loftet. 0 Siter
Gjest styrker immunforsvaret? Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet om en som eter snørr, og som egentlig ikke skjuler det noe særlig... Han er så og si aldri syk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 *Kvalm* Går på do og pusser nesa med dopapir. Snørrspising er for barnehageunger. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Spiser? Nei fytta i katta noe så kvalmt. Jeg har sett ett par tilfeller av det og jeg klarer nesten ikke å spise på et par dager etterpå og jeg er ikke akkruat prippen av meg generelt, men dette orker jeg bare ikke tanken på. Hadde min partner gjort noe sånt så hadde det vært kroken på døra for det meste. 0 Siter
Speak Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Egentlig merkelig at vi skal ha slik aversjon mot det. For nese og svelg henger jo nært sammen slik at alle (frivillig eller ufrivillig) får en del snørr ned i magen. Om man får det via nesa og rett ned, eller om man tar det ut og putter det i munnen spiller nok ikke noen rolle. (Annet at det ser motbydelig ut.) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet om en som eter snørr, og som egentlig ikke skjuler det noe særlig... Han er så og si aldri syk! ''Jeg vet om en som eter snørr, og som egentlig ikke skjuler det noe særlig... Han er så og si aldri syk!'' Eh... kroppslig syk da mener du... 0 Siter
Gjest Sophus Lauring Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Nei, slikt gjør man da bare ikke! 0 Siter
ilaria Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Kroppssekret er det siste tabu. Men for å svare på spørsmålet ditt: Nei!?! 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Egentlig merkelig at vi skal ha slik aversjon mot det. For nese og svelg henger jo nært sammen slik at alle (frivillig eller ufrivillig) får en del snørr ned i magen. Om man får det via nesa og rett ned, eller om man tar det ut og putter det i munnen spiller nok ikke noen rolle. (Annet at det ser motbydelig ut.) ''Egentlig merkelig at vi skal ha slik aversjon mot det. For nese og svelg henger jo nært sammen slik at alle (frivillig eller ufrivillig) får en del snørr ned i magen.'' Er vel som med jordbær. Når man spiser dem rett fra åkeren så tar man dem bar, men har man dem i skål må man ha sukker og fløte på. :-) Fra spøk til alvor, jeg ser ikke helt likheten med det som kommer ned i halsen fra nesen og det som man først tar ut og så stapper inn igjen. :-D 0 Siter
Gjest men hva for slags nick skal man skrive da :-p Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Ja 0 Siter
alwaysme Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 ''Jeg vet om en som eter snørr, og som egentlig ikke skjuler det noe særlig... Han er så og si aldri syk!'' Eh... kroppslig syk da mener du... Hehe, han er aldri storforkjølet, har aldri magesyke, influensa osv.. Ikke sikkert det er derfor, men.... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Hehe, han er aldri storforkjølet, har aldri magesyke, influensa osv.. Ikke sikkert det er derfor, men.... Jeg har ogs hørt/les at det å spise snørr styrker immunforsvaret ditt. Men om det stemmer? Ikke vet jeg. Jeg har ikke tekt å prøve, for å si det sånn. Jeg spiser IKKE snørr. 0 Siter
Speak Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 ''Egentlig merkelig at vi skal ha slik aversjon mot det. For nese og svelg henger jo nært sammen slik at alle (frivillig eller ufrivillig) får en del snørr ned i magen.'' Er vel som med jordbær. Når man spiser dem rett fra åkeren så tar man dem bar, men har man dem i skål må man ha sukker og fløte på. :-) Fra spøk til alvor, jeg ser ikke helt likheten med det som kommer ned i halsen fra nesen og det som man først tar ut og så stapper inn igjen. :-D Og forskjellen er????? 0 Siter
Gjest Fysjom om det hadde vært partneren min altså Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Neivettuhva...spise snørret mitt. Herre min. Jeg har da sett folk gjøre sånt, bla søstra mi på yngre dager satt og pillet seg i nesa og puttet fingeren i munnen etterpå. Selv den gangen som jentunge fattet jeg ikke at det gikk ann. Skjønner jo at det umulig kan være farlig, men voksne som spiser buser og snørr, nei spar meg for den altså, så utrolig grisete. 0 Siter
Mrs D Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Og forskjellen er????? Kjemisk reaksjon i nærkontakt med luft? Ærlig talt, din argumentasjon tilsier at det er helt OK å spise snørr, og for meg er det altså en vesentlig forskjell selv om "produktet" er der samme. 0 Siter
Speak Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Kjemisk reaksjon i nærkontakt med luft? Ærlig talt, din argumentasjon tilsier at det er helt OK å spise snørr, og for meg er det altså en vesentlig forskjell selv om "produktet" er der samme. OK. Da går vi for at det er en kjemisk reaksjon her *ler* 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 OK. Da går vi for at det er en kjemisk reaksjon her *ler* Hehe, jeg er selv litt i tvil om den teorien, men ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.