zenitra Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg skulle hatt et minnekort med mye lagringskapasitet til min datters Nintendo. Skal få kopiere spill fra en venninne, hvor får jeg kjøpt minnebrikke, og hva heter denne brikken? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Min sønn har sagt det ikke finnes minnebrikker til ds'ene 0 Siter
astridny Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Vi har kjøpt vårt fra kina. Men kvaliteten er ikke så god :-( 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Min sønn har sagt det ikke finnes minnebrikker til ds'ene Jo, det finnes ) 0 Siter
dingsedama Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 http://www.gameboy-advance.net/ds-lite/flash-cards.htm de forklarer veldig greit og lett hva du trenger, evt kan du spørre foreldrene til venninen, de vet det helt sikkert siden de har klart å få det til på venninens ds. ellers kan du rote litt rundt på nettet med søkeordene "homebrew" og ds evt ds lite 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Min sønn har sagt det ikke finnes minnebrikker til ds'ene Din sønn tar feil. Jeg har kjøpt to stk, og de funker utmerket. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.