Gjest melde meg på? Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg var inne på sidene til tid for hjem. Fristelsen er stor til å melde meg på. Men jeg lurer på en ting. Det står skrevet om hva slags budsjett man tenker seg. Betyr det da at man må betale interiøret og møblene selv? Ofte så ser det jo kjempedyrt ut det som er blitt gjort på sendingene hitill. Og det kan man jo ikke bare hoppe uti på en slunken pengebok? Noen som vet? 0 Siter
Gjest ikke gjemt bort engang Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Det står i artikkelen; Økonomi Dessverre er det slik at beboer ikke får gratis møbler, materialer og ting. Det har vært vanlig at beboer selv betaler for møbler og det meste av materialene til oppussingen, designarbeidet og alt annet arbeid er det vi som står for. Beboerne bestemmer selv hvor mye penger man er interessert i å legge ned i prosjektet, vi ser hva vi klarer å få ut av denne summen og planlegger deretter. 0 Siter
Tonette Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Du må betale for ting og tang, men får arbeidet gratis. 0 Siter
Gjest melde meg på Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Det står i artikkelen; Økonomi Dessverre er det slik at beboer ikke får gratis møbler, materialer og ting. Det har vært vanlig at beboer selv betaler for møbler og det meste av materialene til oppussingen, designarbeidet og alt annet arbeid er det vi som står for. Beboerne bestemmer selv hvor mye penger man er interessert i å legge ned i prosjektet, vi ser hva vi klarer å få ut av denne summen og planlegger deretter. Takk, jeg har vist ikke lest alt som står skrevet ser det ut til. Ulempen er jo da å bruke mange penger og ikke like interiørstilen de velger til slutt. Da er nok det viktigere for meg å kjøpe møbler osv. selv ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.