Lora Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 ... hva var det for noe egentlig?? Hadde hun gjemt seg hos ei venninne uten at noen visste noe om det? Hvorfor gjør man noe sånt? Skjønte ikke helt greia der jeg og finner ikke noe mer om det i dagens nettaviser. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet ikke hva som har skjedd, men det kan se ut som om det er ungene som har funnet på noe sprell. Det skal ikke mer til enn at hun ikke ville på fotballtrening den dagen det. Men jeg holdt på å daua da jeg leste om saken på nettavisen. Forferdelig å høre at unger er borte. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg pustet lettet ut når jeg titta i nettavisen idag tidlig og det ikke sto noe om saken. Hadde vondt i magen når jeg la meg igår :-( Siden det ikke står noe, så antar jeg at alt er i skin skjønneste orden 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet ikke hva som har skjedd, men det kan se ut som om det er ungene som har funnet på noe sprell. Det skal ikke mer til enn at hun ikke ville på fotballtrening den dagen det. Men jeg holdt på å daua da jeg leste om saken på nettavisen. Forferdelig å høre at unger er borte. Vi var ikke helt uberørt, vi heller.... Men faen, en skal ha stort hus for ikke å merke at en person - som er meldt savnet - er i huset. (da tar man en ekstra titt overalt, for å være sikker). Politiet var der 19:05 og spurte etter ungen, og foreldrene til venninna meldte fra om "funnet" kl 22:59! Min første tanke er at foreldrene ikke er helt på stasjon. Snålt at det ikke har kommet flere opplysninger, egentlig. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236362818' post='4106207] Vi var ikke helt uberørt, vi heller.... Men faen, en skal ha stort hus for ikke å merke at en person - som er meldt savnet - er i huset. (da tar man en ekstra titt overalt, for å være sikker). Politiet var der 19:05 og spurte etter ungen, og foreldrene til venninna meldte fra om "funnet" kl 22:59! Min første tanke er at foreldrene ikke er helt på stasjon. Snålt at det ikke har kommet flere opplysninger, egentlig. Akkurat det tenkte jeg på også - jammen skal de da ha stort hus. Aldri i verden om det hadde gått lange tiden før jeg hadde skjønt at snuppa hadde besøk her. Merkelig sak, egentlig... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236362818' post='4106207] Vi var ikke helt uberørt, vi heller.... Men faen, en skal ha stort hus for ikke å merke at en person - som er meldt savnet - er i huset. (da tar man en ekstra titt overalt, for å være sikker). Politiet var der 19:05 og spurte etter ungen, og foreldrene til venninna meldte fra om "funnet" kl 22:59! Min første tanke er at foreldrene ikke er helt på stasjon. Snålt at det ikke har kommet flere opplysninger, egentlig. ''Min første tanke er at foreldrene ikke er helt på stasjon.'' Helt enig. Da har man da vitterlig ikke særlig oversikt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg gjetter på at ungen fant på at hun ikke ville på trening alikvel og så slo de to små slynglene seg sammen og hun gjemte seg på venninnas rom. Om foreldrene tittet inn kan hun ha gjemt seg under sengen eller noe og satt sko og jakke i et klesskap. Husker selv da jeg stakk av og gjemte meg på loftet hos en venninne da jeg ikke ville være med på skitur. Det ble ikke noen politiaksjon av det heldigvis da. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236362818' post='4106207] Vi var ikke helt uberørt, vi heller.... Men faen, en skal ha stort hus for ikke å merke at en person - som er meldt savnet - er i huset. (da tar man en ekstra titt overalt, for å være sikker). Politiet var der 19:05 og spurte etter ungen, og foreldrene til venninna meldte fra om "funnet" kl 22:59! Min første tanke er at foreldrene ikke er helt på stasjon. Snålt at det ikke har kommet flere opplysninger, egentlig. Her kunne noen ha gjemt seg over lengre tid. Både fordi det er god plass, men også fordi jeg antagelig ikke hadde tenkt tanken at hun hadde gjemt seg her. Særlig hvis mitt barn hadde sagt at hun hadde gått. Jeg har aldri hatt grunn for å mistenke at de løy, så jeg hadde ikke lett over huset. Men jeg er enig i at det er rart at det ikke har kommet ut noe mer og det tror jeg det er en grunn for. 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Her kunne noen ha gjemt seg over lengre tid. Både fordi det er god plass, men også fordi jeg antagelig ikke hadde tenkt tanken at hun hadde gjemt seg her. Særlig hvis mitt barn hadde sagt at hun hadde gått. Jeg har aldri hatt grunn for å mistenke at de løy, så jeg hadde ikke lett over huset. Men jeg er enig i at det er rart at det ikke har kommet ut noe mer og det tror jeg det er en grunn for. ''også fordi jeg antagelig ikke hadde tenkt tanken at hun hadde gjemt seg her. Særlig hvis mitt barn hadde sagt at hun hadde gått. Jeg har aldri hatt grunn for å mistenke at de løy, så jeg hadde ikke lett over huset.'' Enig - når husets 10-åring bedyrer at venninna har gått for lenge siden, har man jo ikke noen spesiell grunn til f eks å kikke under senger eller inn i skap. Men når det er sagt, synes jeg det er rart at jentene klarte å være så stille i alle disse timene at ikke de voksne i huset lukta lunta. Og man skulle tro at husets datter også ville oppføre seg litt annerledes enn normalt mht kveldsaktivitetene i huset. 0 Siter
Saphira Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Her kunne noen ha gjemt seg over lengre tid. Både fordi det er god plass, men også fordi jeg antagelig ikke hadde tenkt tanken at hun hadde gjemt seg her. Særlig hvis mitt barn hadde sagt at hun hadde gått. Jeg har aldri hatt grunn for å mistenke at de løy, så jeg hadde ikke lett over huset. Men jeg er enig i at det er rart at det ikke har kommet ut noe mer og det tror jeg det er en grunn for. Signerer mrxx. Kunne nemlig ikke falt meg inn at et "fremmed" barn kunne ha funnet på å gjemme seg hos oss. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 ''også fordi jeg antagelig ikke hadde tenkt tanken at hun hadde gjemt seg her. Særlig hvis mitt barn hadde sagt at hun hadde gått. Jeg har aldri hatt grunn for å mistenke at de løy, så jeg hadde ikke lett over huset.'' Enig - når husets 10-åring bedyrer at venninna har gått for lenge siden, har man jo ikke noen spesiell grunn til f eks å kikke under senger eller inn i skap. Men når det er sagt, synes jeg det er rart at jentene klarte å være så stille i alle disse timene at ikke de voksne i huset lukta lunta. Og man skulle tro at husets datter også ville oppføre seg litt annerledes enn normalt mht kveldsaktivitetene i huset. Det hadde i alle fall ikke vært noe problem å gjemt seg her en god stund, men jeg er enig i at så mange timer hadde det ikke gått. Jeg hadde nok fått mistanker etter hvert. Så det er noe som er rart. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Signerer mrxx. Kunne nemlig ikke falt meg inn at et "fremmed" barn kunne ha funnet på å gjemme seg hos oss. Ikke så lenge jeg vet at mine barn oppfører seg normalt og ikke finner på mye rart. Jeg hadde ikke tenkt tanken å lett over alle skap og under senger osv. Ikke i første omgang i alle fall. Men så veldig lenge hadde det ikke gått, barna mine måtte jo ha begynt å oppføre seg rart etter hvert, men det var kanskje på det tidspunktet foreldrene oppdaget henne også. 0 Siter
Saphira Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Det hadde i alle fall ikke vært noe problem å gjemt seg her en god stund, men jeg er enig i at så mange timer hadde det ikke gått. Jeg hadde nok fått mistanker etter hvert. Så det er noe som er rart. Nå har ikke jeg lest noe om denne saken, men jeg ville tro de fleste foreldre ville ha merket at det var en endring i oppførselen til barnet deres etter en liten stund. Så hvis det her er snakk om skikkelig mange timer, så er det veldig merkelig at foreldrene ikke har merket noe på barnet sitt. Alternativt har de ikke vært særlig oppmerksomme eller særlig mye sammen med barnet? Mulig det var vanlig hos dem at barna oppholdt seg på rommene sine. I mange-mange timer.... :-/ 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Nå har ikke jeg lest noe om denne saken, men jeg ville tro de fleste foreldre ville ha merket at det var en endring i oppførselen til barnet deres etter en liten stund. Så hvis det her er snakk om skikkelig mange timer, så er det veldig merkelig at foreldrene ikke har merket noe på barnet sitt. Alternativt har de ikke vært særlig oppmerksomme eller særlig mye sammen med barnet? Mulig det var vanlig hos dem at barna oppholdt seg på rommene sine. I mange-mange timer.... :-/ Her forekommer det at de er på rommene sine i timesvis, men da vet vi hva de holder på med og vi kikker jo innom av og til. Så spørs det litt an på hvilken tid på døgnet også, men i timene i fra f.eks kl. 17 til 21, kunne de nok ha klart å gjemt noen tror jeg. De ville jo høre at vi kommer og da er det lett å gjemme seg under senga. 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Nå har ikke jeg lest noe om denne saken, men jeg ville tro de fleste foreldre ville ha merket at det var en endring i oppførselen til barnet deres etter en liten stund. Så hvis det her er snakk om skikkelig mange timer, så er det veldig merkelig at foreldrene ikke har merket noe på barnet sitt. Alternativt har de ikke vært særlig oppmerksomme eller særlig mye sammen med barnet? Mulig det var vanlig hos dem at barna oppholdt seg på rommene sine. I mange-mange timer.... :-/ ''Så hvis det her er snakk om skikkelig mange timer, så er det veldig merkelig at foreldrene ikke har merket noe på barnet sitt. Alternativt har de ikke vært særlig oppmerksomme eller særlig mye sammen med barnet? Mulig det var vanlig hos dem at barna oppholdt seg på rommene sine. I mange-mange timer.... :-/'' Tenkte mye av det samme selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.