Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager en invitasjon til 20-årsjubileum fra ungdomsskolen, men trenger et passende bilde på invitasjonen. Tenkte å bruke 80-tallsfarger og et bilde som viser noe fra 80-tallet hadde vært bra, men finner ikke noe når jeg googler... Noen som kan hjelpe meg?

Gjest mora2
Skrevet

Kan du ike bruke klassebildet deres da?

:0)

Skrevet

Støtter mora2s forslag, eller du kan gjøre dette:

istedenfor å søke på "80-tallet" eller lignende, så bør du prøve å huske hva som var populært i 1987-1989 da dere gikk på ungdomsskolen, og så google på det.

På VG kan du finne hva som var populrær musikk på den tiden og så kan di jo google frem noen bilder av det.

Skrevet

Bilde av skolen?

takk for tips, skal se om jeg finner bilde av skolen på nettet.

Skrevet

Kan du ike bruke klassebildet deres da?

Jeg tenkte også å bruke klassebildet, men for det første henger det på veggen på pikerommet hos mine foreldre (bor ikke samme sted) og for det andre hadde det nok blitt veldig forminsket da jeg skal ha plass til endel tekst i invitasjonen. Et utsnitt av klassebildet kunne ha fungert, men jeg har som sagt ikke tilgang til bildet.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg tenkte også å bruke klassebildet, men for det første henger det på veggen på pikerommet hos mine foreldre (bor ikke samme sted) og for det andre hadde det nok blitt veldig forminsket da jeg skal ha plass til endel tekst i invitasjonen. Et utsnitt av klassebildet kunne ha fungert, men jeg har som sagt ikke tilgang til bildet.

Det var jo litt dumt da...

Håper du finner noe annet da. Morsan kom jo med noen tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...