linko Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg lager en invitasjon til 20-årsjubileum fra ungdomsskolen, men trenger et passende bilde på invitasjonen. Tenkte å bruke 80-tallsfarger og et bilde som viser noe fra 80-tallet hadde vært bra, men finner ikke noe når jeg googler... Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Kan du ike bruke klassebildet deres da? :0) 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Støtter mora2s forslag, eller du kan gjøre dette: istedenfor å søke på "80-tallet" eller lignende, så bør du prøve å huske hva som var populært i 1987-1989 da dere gikk på ungdomsskolen, og så google på det. På VG kan du finne hva som var populrær musikk på den tiden og så kan di jo google frem noen bilder av det. 0 Siter
linko Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 Bilde av skolen? takk for tips, skal se om jeg finner bilde av skolen på nettet. 0 Siter
linko Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 Kan du ike bruke klassebildet deres da? :0) Jeg tenkte også å bruke klassebildet, men for det første henger det på veggen på pikerommet hos mine foreldre (bor ikke samme sted) og for det andre hadde det nok blitt veldig forminsket da jeg skal ha plass til endel tekst i invitasjonen. Et utsnitt av klassebildet kunne ha fungert, men jeg har som sagt ikke tilgang til bildet. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg tenkte også å bruke klassebildet, men for det første henger det på veggen på pikerommet hos mine foreldre (bor ikke samme sted) og for det andre hadde det nok blitt veldig forminsket da jeg skal ha plass til endel tekst i invitasjonen. Et utsnitt av klassebildet kunne ha fungert, men jeg har som sagt ikke tilgang til bildet. Det var jo litt dumt da... Håper du finner noe annet da. Morsan kom jo med noen tips. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.