Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser Senkveld på TV2 og her er årets Ungkar med. De viste klipp fra en tur i Sør-Afrika og han nusser og kliner på mange av damene.

Er det bare meg som ikke kunne tenke meg å rundkline med en kar som på samme tid kliner med 17 andre damer!? Æsj. For ikke å snakke om senere i serien, for jeg antar det blir overnattingsdater og sånt etterhvert - og jeg nekter å tro at han ikke dypper staken hos noen av damene i alle fall...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Lillemus

8

• mil1365380270

6

• mrxx

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jo det som er hele opplegget, kline med alle og etterpå benekte at de har hatt sex.

Skrevet

Det er jo det som er hele opplegget, kline med alle og etterpå benekte at de har hatt sex.

*Hehe* Han var litt sjarmerende da, men ikke min type.

Skrevet

*Hehe* Han var litt sjarmerende da, men ikke min type.

Skikkelig heit synes jeg. "Lammekjøtt"

Skrevet

Nå har ikke jeg sett programmet, men har fått med meg reklamen for det. Jeg fatter ikke de jentene som gidder å være med på noe sånt som dette.

Skrevet

Nå har ikke jeg sett programmet, men har fått med meg reklamen for det. Jeg fatter ikke de jentene som gidder å være med på noe sånt som dette.

Var det ikke ei av 20-åringene i fjorårets Ungkaren som uttalte noe sånt som:"At en på 30 dater ei på 40 er patetisk!" Veeeeldig fritt sitert, men det var noe i den duren. *Hehe*

Skrevet

Den tanken har jeg tenkt mange ganger selv.. godt å høre at en ikke er alene om det! ;o)

Skrevet

Var det ikke ei av 20-åringene i fjorårets Ungkaren som uttalte noe sånt som:"At en på 30 dater ei på 40 er patetisk!" Veeeeldig fritt sitert, men det var noe i den duren. *Hehe*

Var det kanskje hun som "vant"? (NB; legg merke til gåsetegnene der, ref den siste tidens kommers med fyllekrangel og påfølgende sms til VG...*S*)

Så du på Ungkaren i går forresten? Var ei dame der som skulle imponere han ved å åpne en flaske øl med tennene, og deretter styrtet hun ølen så det rant nedover haka der hun sto i penkjole osv... Lekkert.

Samme dame/jente presterte å spørre den eneste svenske dama der: "Hvordan er det å være svensk?"

Hurra for intelligente samtaler! ;-)

Skrevet

''Jeg fatter ikke de jentene som gidder å være med på noe sånt som dette.''

Enig, og ikke bare pga det at de deler én og samme mann.

Skrevet

Var det kanskje hun som "vant"? (NB; legg merke til gåsetegnene der, ref den siste tidens kommers med fyllekrangel og påfølgende sms til VG...*S*)

Så du på Ungkaren i går forresten? Var ei dame der som skulle imponere han ved å åpne en flaske øl med tennene, og deretter styrtet hun ølen så det rant nedover haka der hun sto i penkjole osv... Lekkert.

Samme dame/jente presterte å spørre den eneste svenske dama der: "Hvordan er det å være svensk?"

Jeg har ikke sett Ungkaren, så han bare på Senkveld nå nettopp. Han nevnte faktisk hun med ølflaska og han hørtes ikke så veeeeldig imponert ut.

Gjest mora2
Skrevet

Usj.. Syns hele mannen er, tja hva skal man si...Ikke min smak hvertfall! For en silkeglatt fløtepus!

Skrevet

Jeg har ikke sett Ungkaren, så han bare på Senkveld nå nettopp. Han nevnte faktisk hun med ølflaska og han hørtes ikke så veeeeldig imponert ut.

Nei, han kommenterte det i programmet i går også.

De kryssklipper jo fra scenene med allemannalle og klipp med ungkaren alene som uttaler seg foran kamera. Han sa at det ikke var noe særlig til sjekketriks;-)

Den unge jenta, som så ganske så søt ut, sa at hun hadde blitt frarådet av tannlegen sin å gjøre dette. BOMBE! Tenker hun angrer seg om noen år når hun skjønner at det ikke vokser ut et nytt sett tenner når hun er 35 år....

Skrevet

Han der kunne jeg ikke tenkt meg å kline med om det bare hadde vært meg heller. Han er ikke min type.

Men uansett - jeg ville ikke ha satt meg i den situasjonen å date samme fyr som 17 andre nei. Tenk å ende opp med ham til slutt og så se alt som har skjedd underveis da! Ikke rart at de færreste av de forholdene varer særlig lenge.

AneM1365380603
Skrevet

He he.. Er det mulig.. Jeg så det ikke selv, fordi jeg glemte det. Jeg glemte alle episodene av forrige runde, men nå hadde jeg tenkt å få med meg litt.

Skrevet

Hehe.

Jeg så hun som drakk en halvliter øl på styrten, på nettavisen, i et desperat forsøk på å gjøre intrykk, er det mulig å være så kort i mellom øra.

Skrevet

He he.. Er det mulig.. Jeg så det ikke selv, fordi jeg glemte det. Jeg glemte alle episodene av forrige runde, men nå hadde jeg tenkt å få med meg litt.

Antar det går i reprise - kanskje lør/søn ettermiddag??

mil1365380270
Skrevet

Hehe.

Jeg så hun som drakk en halvliter øl på styrten, på nettavisen, i et desperat forsøk på å gjøre intrykk, er det mulig å være så kort i mellom øra.

De har nettopp blitt gamle nok til å gå på polet, og tror du alle har flyttet hjemmefra?

Vet ikke hvor gamle de er jeg, bare lest 20 versus 40, men 20+ litt er ikke akkurat mye livserfaring å snakke om.

AneM1365380603
Skrevet

Antar det går i reprise - kanskje lør/søn ettermiddag??

Trenger ikke å se reprisen etter å ha lest fyldige referater i avisene :) Håper bare jeg husker det på torsdag.

Skrevet

Sorry men, åh jeg klarer knapt se på typen jeg.

Når de selv synes de er fine, da blir de drittugly i mine øyne. Kyss ham den som vil................

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...