Saphira Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Usj.. Syns hele mannen er, tja hva skal man si...Ikke min smak hvertfall! For en silkeglatt fløtepus! Enig med deg, mora2. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 De har nettopp blitt gamle nok til å gå på polet, og tror du alle har flyttet hjemmefra? Vet ikke hvor gamle de er jeg, bare lest 20 versus 40, men 20+ litt er ikke akkurat mye livserfaring å snakke om. Jeg så bare hun jenta som tok ølen på styrten og jeg må si at hun imponerte ikke akkurat. Pen var hun, men jeg tror at det er bare et tom skall med ei streng i mellom øra så de ikke faller av. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg så bare hun jenta som tok ølen på styrten og jeg må si at hun imponerte ikke akkurat. Pen var hun, men jeg tror at det er bare et tom skall med ei streng i mellom øra så de ikke faller av. Stakkars jente! Håper hun glemmer fort. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Stakkars jente! Håper hun glemmer fort. Det verste er at det kommer hun ikke til å gjøre, hun kommer til å huske det hele livet. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Det verste er at det kommer hun ikke til å gjøre, hun kommer til å huske det hele livet. Ja, du har rett! Får håpe hun ser på det som "en erfaring rikere" da :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Ja, du har rett! Får håpe hun ser på det som "en erfaring rikere" da :-) Kan jo være at hun aldri kommer til å skjønne hvor dumt det var. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Kan jo være at hun aldri kommer til å skjønne hvor dumt det var. Alternativt det,ja ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Eg såg litt på Senkveld eg også, eg syntes han såg skikkelig sleskete ut, minna om Jan Thomas... Men det er nesten like tvilsomt å se på Ungkaren programmet som å kline med fyren! Se på Nrk 1 og 2 og gi faen i alle de andre norske drittkanalene! :-) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Eg såg litt på Senkveld eg også, eg syntes han såg skikkelig sleskete ut, minna om Jan Thomas... Men det er nesten like tvilsomt å se på Ungkaren programmet som å kline med fyren! Se på Nrk 1 og 2 og gi faen i alle de andre norske drittkanalene! :-) Amen. TV2, TVNorge og TV3 blir man bare dum i hodet av. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Enig med deg, mora2. Høy! Koslig å se deg her! :0) 0 Siter
Gjest billana Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Usj.. Syns hele mannen er, tja hva skal man si...Ikke min smak hvertfall! For en silkeglatt fløtepus! Han er iallfall mye bedre en han blodfattige fra forrige ungkaren!!! For en glatt sopp! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Han er iallfall mye bedre en han blodfattige fra forrige ungkaren!!! For en glatt sopp! Jeg syns det har vært så mange, husker ikke hvordan de andre så ut...Men så har jeg heller ikke fulgt med. Men snakk om å melka kua tom... Skulle tro folk ble lei av konseptet.. Men, men! :0) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Usj.. Syns hele mannen er, tja hva skal man si...Ikke min smak hvertfall! For en silkeglatt fløtepus! Jeg syntes hårsveisen hans var litt artig. Minte meg om de som begynner å legge an til hentesveis. De har skillen litt langt nede på siden. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg syntes hårsveisen hans var litt artig. Minte meg om de som begynner å legge an til hentesveis. De har skillen litt langt nede på siden. Hihi, ja det har du rett i! Han hadde hvertfall fint skinnende hår, det skal han ha :0) 0 Siter
astridny Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Mannen min spurte om jeg syns han var kjekk,og da sa jeg blankt nei. Han tiltaler meg ikke det spøtt. Hadde klinet med han for 1 millioner,men hadde ikke villet hatt han som kjæreste og mann. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 Jeg syntes hårsveisen hans var litt artig. Minte meg om de som begynner å legge an til hentesveis. De har skillen litt langt nede på siden. Jeg også lo litt over hårsveisen, skillet ved øret liksom... Pussig. 0 Siter
siriil Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Nei denne gangen tiltaler ikke ungkaren meg, får en sterk assosiasjon til Robert Stoltenbergs figur Yngve Freiholt :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Amen. TV2, TVNorge og TV3 blir man bare dum i hodet av. 'TV2, TVNorge og TV3 blir man bare dum i hodet av.'' Det har du helt rett i! Egentlig så er en vel dum i hodet fra før, om en "frivillig" ser på disse kanalene? 0 Siter
Spirello Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg kunne ikke tenkt meg å klina med han der uansett, minner om Jan Thomas ) Kjekk kar da, men litt for femi/fancy for min smak. Litt vel selvopptatt og selvgo virker han og.. Ville ikke klina med en fyr jeg måtte dele med flere andre nei. Hvordan kan de få til en hyggelig date med tre damer som kliner med han på rundtur? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Kan se på han som litt "krydder". Men slike selvgode fyrer er ikke noe for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.