morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 De har nettopp blitt gamle nok til å gå på polet, og tror du alle har flyttet hjemmefra? Vet ikke hvor gamle de er jeg, bare lest 20 versus 40, men 20+ litt er ikke akkurat mye livserfaring å snakke om. Ja, de yngste mener jeg var fra alderen 20-23. Ikke store aldersspredningen, men samtidig kan 3 år utgjøre underverker i den alderen. En av 23-åringene virket ihvertfall ekstremt mye mer oppegående enn 20-åringen som styrtet den ølen. Av det lille vi fikk se av henne (23-åringen) klarte hun å holde en normal og oppegående samtale uten et eneste fnis...;-) Noen av de rundt 40 var litt vel spesielle også, som f eks hun som passet på at det aller første hun spurte om var om ungkaren ønslet seg barn. Eterpå sa hun til kameraet at hun var glad for svaret, for hun ønsket seg også barn. Snakk om å fremstå som en desperat barnløs dame på 40 som først og fremst er ute etter å finne en som kan befrukte henne!! 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg syntes hårsveisen hans var litt artig. Minte meg om de som begynner å legge an til hentesveis. De har skillen litt langt nede på siden. *he he* Kan være et skikkelig sjakktrekk, det, for da slipper han å legge om sveisen når han blir tynn i hyssingen. Litt sånn ala Påla Waaktaar, som later som om hn har en kul sveis men som i realiteten er en skikkelig hentesveis...;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 Ja, de yngste mener jeg var fra alderen 20-23. Ikke store aldersspredningen, men samtidig kan 3 år utgjøre underverker i den alderen. En av 23-åringene virket ihvertfall ekstremt mye mer oppegående enn 20-åringen som styrtet den ølen. Av det lille vi fikk se av henne (23-åringen) klarte hun å holde en normal og oppegående samtale uten et eneste fnis...;-) Noen av de rundt 40 var litt vel spesielle også, som f eks hun som passet på at det aller første hun spurte om var om ungkaren ønslet seg barn. Eterpå sa hun til kameraet at hun var glad for svaret, for hun ønsket seg også barn. Snakk om å fremstå som en desperat barnløs dame på 40 som først og fremst er ute etter å finne en som kan befrukte henne!! ''Snakk om å fremstå som en desperat barnløs dame på 40 som først og fremst er ute etter å finne en som kan befrukte henne!!'' Var vel i grunnen spikeren i kista før de i det hele tatt fikk begynt. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 ''Snakk om å fremstå som en desperat barnløs dame på 40 som først og fremst er ute etter å finne en som kan befrukte henne!!'' Var vel i grunnen spikeren i kista før de i det hele tatt fikk begynt. Ja, på de amrikanske ungkaren-programmene snakkes det ofte om de er med "for the right reasons", da gjerne i betydningen ute etter å finne en livspartner og ikke bare for moro skyld. Men når en dame så til de grader flagger at hun vil ha barn, eller som jeg har sett på de amerikanske programmene: nesten har bryllupet feridg planlagt, så kan man jammen lure på om hun er interessert i ungkaren for den han er som _person_. da virker det mer som at dette er en lagom person for befruktning/giftemål. 0 Siter
Saphira Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Høy! Koslig å se deg her! :0) Takk det samme! Jeg er innom her i ny og ne, skjønner'u. ) 0 Siter
Gjest the-one-and-only Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg fatter ikke at noen orker å stille opp på et sånt show og konkurrere om den samme mannen. Vanligvis får vi høre fraser fra ungkaren om hvor VANSKELIG det er å velge mellom damene, hvor ille det er å sende noen hjem. Vel - hvis ikke min utkårede er helt 100% sikker på at det er meg - og ingen andre han vil ha, kan det være det samme. Hvis han skulle finne på å telle på knappene .- meg eller en annen vil jeg faktisk ikke lenger ha han. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg fatter ikke at noen orker å stille opp på et sånt show og konkurrere om den samme mannen. Vanligvis får vi høre fraser fra ungkaren om hvor VANSKELIG det er å velge mellom damene, hvor ille det er å sende noen hjem. Vel - hvis ikke min utkårede er helt 100% sikker på at det er meg - og ingen andre han vil ha, kan det være det samme. Hvis han skulle finne på å telle på knappene .- meg eller en annen vil jeg faktisk ikke lenger ha han. I grunnen enig, men jeg antar at det med at det er vanskelig å sende noen hjem vel så mye kan handle om at det er guffent i seg selv å gi noen avskjed på grått papir. Det trenger ikke bety at man er usikker på valget sitt. 0 Siter
Gjest the-one-and-only Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Var det kanskje hun som "vant"? (NB; legg merke til gåsetegnene der, ref den siste tidens kommers med fyllekrangel og påfølgende sms til VG...*S*) Så du på Ungkaren i går forresten? Var ei dame der som skulle imponere han ved å åpne en flaske øl med tennene, og deretter styrtet hun ølen så det rant nedover haka der hun sto i penkjole osv... Lekkert. Samme dame/jente presterte å spørre den eneste svenske dama der: "Hvordan er det å være svensk?" Hurra for intelligente samtaler! ;-) Dame du liksom, jentunge som burde vært beskyttet mot seg selv. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Dame du liksom, jentunge som burde vært beskyttet mot seg selv. ;-) 0 Siter
Gjest the-one-and-only Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 I grunnen enig, men jeg antar at det med at det er vanskelig å sende noen hjem vel så mye kan handle om at det er guffent i seg selv å gi noen avskjed på grått papir. Det trenger ikke bety at man er usikker på valget sitt. De fleste forteller nå hvor vanskelig det er å velge. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 *he he* Kan være et skikkelig sjakktrekk, det, for da slipper han å legge om sveisen når han blir tynn i hyssingen. Litt sånn ala Påla Waaktaar, som later som om hn har en kul sveis men som i realiteten er en skikkelig hentesveis...;-) LOL. Det er nok sånn han har tenkt, begynne tidlig så han får skikkelig dreis på sveisen. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg også lo litt over hårsveisen, skillet ved øret liksom... Pussig. Er nok sånn som morsan sier, han trener på å få det til LOL 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har ikke sett programmet, men har sett bilder av ungkaren. Og jeg tviler sterkt på at motivet for at disse folka deltar i et slikt program er å finne kjærligheten. Jeg tror de er ut etter sine 15 minutters berømmelse, er over gjennomsnittet PR-kåte og ekshibisjonistiske og ellers bare vil ha "a good time", en fin ferie med full oppvartning og litt luksus. Litt klining blir dermed bare en del av "å være med på leken". Er det i det hele tatt en eneste Ungkar-romanse som har ført til noe varig? Det nyeste norske paret ser jo ut til å ha et nokså ustabilt forhold, og synes lite villig til å gi slipp på spalteplassen i VG og Se og Hør. Mannen tok jo kaka ved å sende en melding til VG om at det var slutt etter en krangel i fylla. 0 Siter
Gjest ingen fast nick nå. Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Vel.. jeg har klina med han.. mange ganger. Men det er et par år siden. Jeg ville aldri vært med i et sånt program nei. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 Vel.. jeg har klina med han.. mange ganger. Men det er et par år siden. Jeg ville aldri vært med i et sånt program nei. *Knegg* Men da regner jeg med at han ikke klinte med 17 andre på samme tid. 0 Siter
pastell Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 'TV2, TVNorge og TV3 blir man bare dum i hodet av.'' Det har du helt rett i! Egentlig så er en vel dum i hodet fra før, om en "frivillig" ser på disse kanalene? Jeg ser frivillig på "Sykehuset" på TV3. Synes det er en bra serie:-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 *Knegg* Men da regner jeg med at han ikke klinte med 17 andre på samme tid. ''Men da regner jeg med at han ikke klinte med 17 andre på samme tid.'' Ihvertfall ikke som man vet/visste om! ;-) Man vet jo strengt tatt ikke hvor mange andre en fyr "holder på med" samtidig som en selv...;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 ''Men da regner jeg med at han ikke klinte med 17 andre på samme tid.'' Ihvertfall ikke som man vet/visste om! ;-) Man vet jo strengt tatt ikke hvor mange andre en fyr "holder på med" samtidig som en selv...;-) ''Man vet jo strengt tatt ikke hvor mange andre en fyr "holder på med" samtidig som en selv...;-)'' Om min kjære klarer å sjonglere 18 damer på en gang uten at vi vet om hverandre hadde jeg faktisk blitt dypt imponert! ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 ''Man vet jo strengt tatt ikke hvor mange andre en fyr "holder på med" samtidig som en selv...;-)'' Om min kjære klarer å sjonglere 18 damer på en gang uten at vi vet om hverandre hadde jeg faktisk blitt dypt imponert! ;o) Så mange damer er vel en sjeldenhet selv om det er en man flørter med "på byen" også, men man vet jo ikke når han sist klinte med noen (eller hadde sex med noen). Forskjellen med ungkaren er at der VET damene at han dater andre damer. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 'TV2, TVNorge og TV3 blir man bare dum i hodet av.'' Det har du helt rett i! Egentlig så er en vel dum i hodet fra før, om en "frivillig" ser på disse kanalene? Blir som høna og egget det der... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.