Bookworm Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Et underlig konsept hele greia, synes jeg. Ikke min smak i hvertfall, verken å skulle være med på, eller å se på. Skjønner meg heller på damene som velger å sette seg selv i en slik situasjon, men jeg går ut fra at det er ønsket om "15 minutes of fame" som er drivkraften her. 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Eg såg litt på Senkveld eg også, eg syntes han såg skikkelig sleskete ut, minna om Jan Thomas... Men det er nesten like tvilsomt å se på Ungkaren programmet som å kline med fyren! Se på Nrk 1 og 2 og gi faen i alle de andre norske drittkanalene! :-) Men Geir, ser du på Senkveld? 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg ser frivillig på "Sykehuset" på TV3. Synes det er en bra serie:-) Åsså Akutten:-) Stort sett det jeg ser på TV3... Eller forresten, jeg ser Dr. Phil også da *rødmer* 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Åsså Akutten:-) Stort sett det jeg ser på TV3... Eller forresten, jeg ser Dr. Phil også da *rødmer* Hva med Charterfeber? 0 Siter
ekte nick Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Mannen min spurte om jeg syns han var kjekk,og da sa jeg blankt nei. Han tiltaler meg ikke det spøtt. Hadde klinet med han for 1 millioner,men hadde ikke villet hatt han som kjæreste og mann. :-) Eh...mannen din spurte om du syntes han var kjekk? Å ja, du mener mannen din spurte om du syntes han Ungkaren var kjekk? Misforsto deg først jeg, og da ble innlegget ditt ganske sprøtt, ha ha! 0 Siter
astridny Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Eh...mannen din spurte om du syntes han var kjekk? Å ja, du mener mannen din spurte om du syntes han Ungkaren var kjekk? Misforsto deg først jeg, og da ble innlegget ditt ganske sprøtt, ha ha! Hehe. Bra at du forstod. Mannen min er også kjekk. :-) ,men det vet han. ;-) 0 Siter
pastell Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Hva med Charterfeber? Bare reklamen for den serien gjør at jeg aldri kommer til å se den :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har ikke sett programmet, men har sett bilder av ungkaren. Og jeg tviler sterkt på at motivet for at disse folka deltar i et slikt program er å finne kjærligheten. Jeg tror de er ut etter sine 15 minutters berømmelse, er over gjennomsnittet PR-kåte og ekshibisjonistiske og ellers bare vil ha "a good time", en fin ferie med full oppvartning og litt luksus. Litt klining blir dermed bare en del av "å være med på leken". Er det i det hele tatt en eneste Ungkar-romanse som har ført til noe varig? Det nyeste norske paret ser jo ut til å ha et nokså ustabilt forhold, og synes lite villig til å gi slipp på spalteplassen i VG og Se og Hør. Mannen tok jo kaka ved å sende en melding til VG om at det var slutt etter en krangel i fylla. Et par av de amerikanske holder hvertfall fortsatt. Det ene paret var så utrolig søte sammen. Ryan og Trista ) Nå er hun gravid med deres andre barn. 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Bare reklamen for den serien gjør at jeg aldri kommer til å se den :-) Ikke sant? 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Bare reklamen for den serien gjør at jeg aldri kommer til å se den :-) *he he* enig 0 Siter
Gjest bruker ikke nick nå Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 *Knegg* Men da regner jeg med at han ikke klinte med 17 andre på samme tid. Hehe nei jeg får da ikke håpe at han klina med 20 andre jenter samtidig 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har ei venninne som er med, og når programmet er over (evt når hun er sendt hjem :-) skal hun jaggu spørres ut!! ;-) Og hva er galt med den "vanlige" ungkaren liksom, om de ikke er nødt til å dele opp jentene i enten 20 eller 40 år. Noen av de yngste minnet mest om ungdomsskoleelever, mens det for de voksnes del kan bli vanskelig å få barn - hvertfall hvis de skal bruke et par år på å bli kjent først...... Så jeg tipper han ender opp med ei av de yngste, og at det blir slutt etter 3 uker ;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Var det kanskje hun som "vant"? (NB; legg merke til gåsetegnene der, ref den siste tidens kommers med fyllekrangel og påfølgende sms til VG...*S*) Så du på Ungkaren i går forresten? Var ei dame der som skulle imponere han ved å åpne en flaske øl med tennene, og deretter styrtet hun ølen så det rant nedover haka der hun sto i penkjole osv... Lekkert. Samme dame/jente presterte å spørre den eneste svenske dama der: "Hvordan er det å være svensk?" Hurra for intelligente samtaler! ;-) Kom ikke så heldig ut hun svenske heller.... ;-P 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Kom ikke så heldig ut hun svenske heller.... ;-P Nei, hun gjorde ikke det;-) 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Et par av de amerikanske holder hvertfall fortsatt. Det ene paret var så utrolig søte sammen. Ryan og Trista ) Nå er hun gravid med deres andre barn. OK. Men jeg tror like fullt at disse forholdene har et hakk dårligere prognose enn de som treffer hverandre uten at det lages TV-program om det. Underveis blir det også en veldig sånn"velg meg, velg meg". Ungkaren får jo god anledning til å finne ut hvem han vil ha, men tenk om kvinnene egentlig ikke vil ha ham? De er jo nødt til å hive seg med i "ta meg og ikke de andre"-bølgen, men er det ekte? 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 OK. Men jeg tror like fullt at disse forholdene har et hakk dårligere prognose enn de som treffer hverandre uten at det lages TV-program om det. Underveis blir det også en veldig sånn"velg meg, velg meg". Ungkaren får jo god anledning til å finne ut hvem han vil ha, men tenk om kvinnene egentlig ikke vil ha ham? De er jo nødt til å hive seg med i "ta meg og ikke de andre"-bølgen, men er det ekte? ''Men jeg tror like fullt at disse forholdene har et hakk dårligere prognose enn de som treffer hverandre uten at det lages TV-program om det.'' Enig. Disse "reality"-programmene er jo såpass fjern fra virkeligheten at man fort kan "lures" til å fatte uriktige valg. Jeg fåt litt vibber fra slik det var å være tenåring på speiderleir;-) Det var utrolig hvor kjekk en gutt fra nabotroppen kunne være der man var i dette lukkede miljøet der hverdagen var så annerledes enn man var vant til. Man så gjerne tingene i et litt annet lys ved hjemkomst enn man gjorde i skumringen etter leirbålet...;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 OK. Men jeg tror like fullt at disse forholdene har et hakk dårligere prognose enn de som treffer hverandre uten at det lages TV-program om det. Underveis blir det også en veldig sånn"velg meg, velg meg". Ungkaren får jo god anledning til å finne ut hvem han vil ha, men tenk om kvinnene egentlig ikke vil ha ham? De er jo nødt til å hive seg med i "ta meg og ikke de andre"-bølgen, men er det ekte? Selvfølgelig har de det. Men det KAN gå ) Har liten tro på at noen av disse norske sesongene klarer å få til varige forhold men. Det er jo kun disse bimbobertene som blir valgt ut, og de er jo der kun for å være på tv. Og det er jo slike ungkarer de velger ut også. Jeg syns flere av de amerikanske ungkarene har vært mye mer sympatiske. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Takk det samme! Jeg er innom her i ny og ne, skjønner'u. ) Samme her! ;0) 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Selvfølgelig har de det. Men det KAN gå ) Har liten tro på at noen av disse norske sesongene klarer å få til varige forhold men. Det er jo kun disse bimbobertene som blir valgt ut, og de er jo der kun for å være på tv. Og det er jo slike ungkarer de velger ut også. Jeg syns flere av de amerikanske ungkarene har vært mye mer sympatiske. Jeg synes også det amerikanske programmet har større underholdningsverdi, det norske blir bare et forsøk på etterligning. Og en stund hadde jeg veldig sans for den amerikanske programlederen (Chris), helt til jeg oppdaget at replikkene hans er 100% identiske i hvert program og hver programserie. Han er som en trekkoppdukke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.