Babette Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 ''Men jeg tror like fullt at disse forholdene har et hakk dårligere prognose enn de som treffer hverandre uten at det lages TV-program om det.'' Enig. Disse "reality"-programmene er jo såpass fjern fra virkeligheten at man fort kan "lures" til å fatte uriktige valg. Jeg fåt litt vibber fra slik det var å være tenåring på speiderleir;-) Det var utrolig hvor kjekk en gutt fra nabotroppen kunne være der man var i dette lukkede miljøet der hverdagen var så annerledes enn man var vant til. Man så gjerne tingene i et litt annet lys ved hjemkomst enn man gjorde i skumringen etter leirbålet...;-) Ja, jeg tror også det lett skapes en litt kunstig romantisk stemning i lukkede settinger. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes også det amerikanske programmet har større underholdningsverdi, det norske blir bare et forsøk på etterligning. Og en stund hadde jeg veldig sans for den amerikanske programlederen (Chris), helt til jeg oppdaget at replikkene hans er 100% identiske i hvert program og hver programserie. Han er som en trekkoppdukke. ''helt til jeg oppdaget at replikkene hans er 100% identiske i hvert program og hver programserie. Han er som en trekkoppdukke.'' he he, ja det er litt i overkant... 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Bare reklamen for den serien gjør at jeg aldri kommer til å se den :-) DVD med sesong 1 og 2 er nå ute: http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.filmforklaring?VareID=23861 Kun 99! Løp og kjøp! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Ja, de yngste mener jeg var fra alderen 20-23. Ikke store aldersspredningen, men samtidig kan 3 år utgjøre underverker i den alderen. En av 23-åringene virket ihvertfall ekstremt mye mer oppegående enn 20-åringen som styrtet den ølen. Av det lille vi fikk se av henne (23-åringen) klarte hun å holde en normal og oppegående samtale uten et eneste fnis...;-) Noen av de rundt 40 var litt vel spesielle også, som f eks hun som passet på at det aller første hun spurte om var om ungkaren ønslet seg barn. Eterpå sa hun til kameraet at hun var glad for svaret, for hun ønsket seg også barn. Snakk om å fremstå som en desperat barnløs dame på 40 som først og fremst er ute etter å finne en som kan befrukte henne!! Enig! På den annen side, er det dønn ærlig, og sparer begge for tid og evt. sorg. Kanskje flere burde være så ærlige når man møter mulige tilkommende? Dernest, må det sies, at "Ungkaren" nok ikke er det smarteste å bruke tiden og det etter hvert veldig offentlige navnet sitt, når man er i en sånn situasjon. 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Enig! På den annen side, er det dønn ærlig, og sparer begge for tid og evt. sorg. Kanskje flere burde være så ærlige når man møter mulige tilkommende? Dernest, må det sies, at "Ungkaren" nok ikke er det smarteste å bruke tiden og det etter hvert veldig offentlige navnet sitt, når man er i en sånn situasjon. Ja, ærlighet er fint, men det er ikke uærlig å la være å si på første date at man ønsker seg barn, dersom temaet ikke bringes på bane. Det er helt fair at man "luker ut" folk som ikke har sammenfallende ønsker som seg selv på et tidlig stadium, men om man skulle være på bar og en fyr sier til det at du har pen kjole, kan man rødme kledelig og si takk og ikke legge til: "Ønsker du deg barn??" ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Ja, ærlighet er fint, men det er ikke uærlig å la være å si på første date at man ønsker seg barn, dersom temaet ikke bringes på bane. Det er helt fair at man "luker ut" folk som ikke har sammenfallende ønsker som seg selv på et tidlig stadium, men om man skulle være på bar og en fyr sier til det at du har pen kjole, kan man rødme kledelig og si takk og ikke legge til: "Ønsker du deg barn??" ;-) He-he! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.