Gjest så vondt Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Dete er så grusomt at jeg kjenner det langt i i magen:o( Måtte denne gutten komme til noen som kan overøse han med kjærlighet. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=551186 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Ja huff, blir så oppgitt over at mennesker får seg til å gjøre slikt mot sin egen sønn. Eller mot noe barn i det hele tatt, uansett hvem det er sitt barn.. 0 Siter
sort som natta Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 jævlig sak!!!blir trist som deg,men faktisk også forbanna! 0 Siter
Gjest triste greier:O( Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 jævlig sak!!!blir trist som deg,men faktisk også forbanna! Jeg tenker på denne lille barnekroppen som trenger berøring og kjærtegn. Som trenger å utfolde seg. Smile og le. Også ser man dette rommet.. Alle disse timene og alle disse årene. Det er helt forjævlig, og for min del kan man straffe slike foreldre så strengt som bare det. Og man blir forbannet over at det kan få skje,da det burde blitt oppdaget. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Slike "foreldre" bør bures inne på livstid. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Fikk lyst til å ta guttungen i armene og klemme ham inntil meg og aldri mer slippe... 0 Siter
Gjest så vondt Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Fikk lyst til å ta guttungen i armene og klemme ham inntil meg og aldri mer slippe... Det var det jeg også kjente på. Det ble slik en kontrast til andre historier en hører, hvor små barn som har det vondt får den kjærligheten de trenger og vel så det. Jeg håper disse fosterforeldrene føler det på det samme, og har den klokskapen som også behøves. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.