Gå til innhold

Trist historie:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja huff, blir så oppgitt over at mennesker får seg til å gjøre slikt mot sin egen sønn. Eller mot noe barn i det hele tatt, uansett hvem det er sitt barn..

sort som natta
Skrevet

jævlig sak!!!blir trist som deg,men faktisk også forbanna!

Gjest triste greier:O(
Skrevet

jævlig sak!!!blir trist som deg,men faktisk også forbanna!

Jeg tenker på denne lille barnekroppen som trenger berøring og kjærtegn. Som trenger å utfolde seg. Smile og le. Også ser man dette rommet.. Alle disse timene og alle disse årene.

Det er helt forjævlig, og for min del kan man straffe slike foreldre så strengt som bare det. Og man blir forbannet over at det kan få skje,da det burde blitt oppdaget.

Gjest firepile
Skrevet

Slike "foreldre" bør bures inne på livstid.

Skrevet

Fikk lyst til å ta guttungen i armene og klemme ham inntil meg og aldri mer slippe...

Gjest så vondt
Skrevet

Fikk lyst til å ta guttungen i armene og klemme ham inntil meg og aldri mer slippe...

Det var det jeg også kjente på. Det ble slik en kontrast til andre historier en hører, hvor små barn som har det vondt får den kjærligheten de trenger og vel så det.

Jeg håper disse fosterforeldrene føler det på det samme, og har den klokskapen som også behøves.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...