Gå til innhold

TIDENES vokalprestasjon!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppdaget dette klippet på YouTube, og det er bare det beste jeg har hørt. Ever. FOR en stemme!! Må bare misjonere, det finnes ikke NOE som kan måle seg med dette her! :o)

http://www.youtube.com/watch?v=qciWEufZ2xA

Hvem var det jeg diskuterte Bettan med her om dagen..? Hehe.

Ilovenewyork
Skrevet

Denne er heller ikke så verst synes jeg:)

Ilovenewyork
Skrevet

Denne er heller ikke så verst synes jeg:)

Glemte å legge til sangen....

sort som natta
Skrevet

Hvordan kan noen glemme denne:

jan werner hadde en flott stemme ja:)

Skrevet

Glemte å legge til sangen....

Åh, enda en av mine favorittstemmer! Men arr'et på sangen var jo litt patetisk da.

Skrevet

Hvordan kan noen glemme denne:

Jeg klarer ikke være så begeistret jeg , altså. Han har en flott stemme, men det blir litt mye føleri følera for min smak. Definitivt ikke noe jeg setter på uoppfordret.

Skrevet

Whitney Houston har (hadde?) en fantastisk stemme, men jeg kan styre meg for den prestasjonen der - rett og slett fordi det er en nasjonalsang!

Egentlig burde jeg, som nordmann, ikke tenke slik, da en amerikaner jeg kjenner snakket om dette i sin tid som en av de beste versjonene av The Star Sprangled Banner, men jeg grøsser ved tanken på at nasjonalsanger skal gjøres "personlige" med fraseringer etc -- uansett hvor dyktig sangeren er.

Jeg kan ikke i mine villeste fantasier forestille meg at vi i Norge ville ha hatt en kjendis til å være forsanger under Ja vi elsker, og at denne kjendisen skal synge sangen på "sin måte".

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=P7pxIstD_dc

Synes dette var vakkert jeg...Kan bli litt lei disse gnålete syngedamene noen ganger...;)

Ja, det er utrolig fint! Han er solist i Sølvguttene den gutten. Litt av en stemme ja. Får håpe ikke stemmeskiftet tar helt knekken på den. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Nydelig!

Ingenting slår en skikkelig vakker guttesopran!

Hør denne da!!

Skrevet

Hør denne da!!

Han er jo flink, spesielt alderen tatt i betraktning, men ikke den type "klang" på stemmen som jeg liker best, da.

Kanskje om noen år? ;-)

Skrevet

Åh, flaut......

Kanskje vært en ide med en huskelapp ;o)

Gjest firepile
Skrevet

Hør på denne da;))

Pent, men forferdelig kjedelig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Pent, men forferdelig kjedelig.

Ånei, jeg som synes både sangeren og sangen er såå skjønn;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...