Gå til innhold

TIDENES vokalprestasjon!!

Anbefalte innlegg

Gjest abrabra
Skrevet

Hvordan kan noen glemme denne:

Han blir aldri glemt av meg. Sett han live 4 ganger og han var fantastisk :)

Skrevet

Han blir aldri glemt av meg. Sett han live 4 ganger og han var fantastisk :)

Han blir ikke glemt av meg heller:-( Akkurat som deg så så jeg han live 4 ganger, og han måtte rett og slett oppleves. Det var ikke bare snakk om en vidunderlig stemme - men hele personen.

Det nærmeste vi kommer liveopptredender i dag, er f.eks. denne:

Det er jammen godt at Youtube finnes:-)

Gjest abrabra
Skrevet

Han blir ikke glemt av meg heller:-( Akkurat som deg så så jeg han live 4 ganger, og han måtte rett og slett oppleves. Det var ikke bare snakk om en vidunderlig stemme - men hele personen.

Det nærmeste vi kommer liveopptredender i dag, er f.eks. denne:

Det er jammen godt at Youtube finnes:-)

Takk for link :) Han hadde stor stemme, sjarm, humor og lyste av godhet denne karen. Vi får bare være takknemlige for at vi fikk oppleve han du og jeg, minner for livet :)

Skrevet

Takk for link :) Han hadde stor stemme, sjarm, humor og lyste av godhet denne karen. Vi får bare være takknemlige for at vi fikk oppleve han du og jeg, minner for livet :)

Akkurat :-) Det stemmer nøyaktig med mine observasjoner:-)

Vi får være takknemlige for det vi fikk - for livet hadde ikke vært akkurat det samme uten den opplevelsen:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...