Gjest abrabra Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Hvordan kan noen glemme denne: Han blir aldri glemt av meg. Sett han live 4 ganger og han var fantastisk 0 Siter
Colette Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Han blir aldri glemt av meg. Sett han live 4 ganger og han var fantastisk Han blir ikke glemt av meg heller:-( Akkurat som deg så så jeg han live 4 ganger, og han måtte rett og slett oppleves. Det var ikke bare snakk om en vidunderlig stemme - men hele personen. Det nærmeste vi kommer liveopptredender i dag, er f.eks. denne: Det er jammen godt at Youtube finnes:-) 0 Siter
Gjest abrabra Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Han blir ikke glemt av meg heller:-( Akkurat som deg så så jeg han live 4 ganger, og han måtte rett og slett oppleves. Det var ikke bare snakk om en vidunderlig stemme - men hele personen. Det nærmeste vi kommer liveopptredender i dag, er f.eks. denne: Det er jammen godt at Youtube finnes:-) Takk for link Han hadde stor stemme, sjarm, humor og lyste av godhet denne karen. Vi får bare være takknemlige for at vi fikk oppleve han du og jeg, minner for livet 0 Siter
Colette Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Takk for link Han hadde stor stemme, sjarm, humor og lyste av godhet denne karen. Vi får bare være takknemlige for at vi fikk oppleve han du og jeg, minner for livet Akkurat :-) Det stemmer nøyaktig med mine observasjoner:-) Vi får være takknemlige for det vi fikk - for livet hadde ikke vært akkurat det samme uten den opplevelsen:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.