Gjest Trenger uniform Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Bryst 102 Midje 94 Hofte 92 Så på et måleskjema på healthworkers.com og er usikker på hvilke størrelser jeg bør velge da hoftemålet ville tilsi str L mens resten str XL. Bør jeg da velge bukse str L og topp str XL? 0 Siter
fresja Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg så på de målene, og det er ikke ut for at fasongen passer deg i hele tatt. De er beregnet på en livvidde 30 cm mindre enn hoftevidda. Jeg regner med at du bare kan bruke bukser med strikk i livet, ellers blir de en halv meter for vide over hoftene og lårene! 0 Siter
Gjest Trenger uniform Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Jeg så på de målene, og det er ikke ut for at fasongen passer deg i hele tatt. De er beregnet på en livvidde 30 cm mindre enn hoftevidda. Jeg regner med at du bare kan bruke bukser med strikk i livet, ellers blir de en halv meter for vide over hoftene og lårene! Jeg tror jeg har eplefasong. Store pupper, litt mage, men smale/rette hofter... og muskuløs. Veldig vanskelig å finne klær som passer perfekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.