Gå til innhold

Swiffer Duster hvor selges de?

Anbefalte innlegg

Gjest meegan
Skrevet

Kiwi har sluttet med de, og det samme med en eller annen Coop butikk jeg var på i går,Mega?

Er det noen som vet hvor de selges? De er jo supre til å tørke støv med. Og jeg vil ikke skifte til Jif sine når jeg har funnet noe som fungerer supert. Også innbiller jeg meg at Swiffer sine var rimeligere.

Fortsetter under...

Gjest bikku
Skrevet

Jeg har forstått det sånn at de ikke produseres mer. Jif har kommet med et tilsvarende produkt.

Skrevet

Jeg har forstått det sånn at de ikke produseres mer. Jif har kommet med et tilsvarende produkt.

Og jeg antar Jif sine ikke passer på "håndtakene" til Swiffer duster?

Skrevet

Nei, det mener jeg å huske at de ikke gjør. Og så synes jeg ikke Jifs er like gode - de er tykkere og kommer ikke tillike godt innimellom alt :(

Gjest bikku
Skrevet

Selvfølgelig ikke! Det er husmorparallellen til inkompatibel programvare...

Gjest Meegan
Skrevet

Jeg fant faktisk på en stor Meny i dag. De hadde den med håndtaket, men det var tomt i den hylla hvor refillene var. Synes det er rart hvis de slutter å produsere, det er vel et stort internasjonalt produkt. Hvor har du hørt at de skal slutte?

Annonse

Gjest bikku
Skrevet

Jeg fant faktisk på en stor Meny i dag. De hadde den med håndtaket, men det var tomt i den hylla hvor refillene var. Synes det er rart hvis de slutter å produsere, det er vel et stort internasjonalt produkt. Hvor har du hørt at de skal slutte?

Det var min lokale Spar-kjøpmann som sa det etter at de hadde hatt en omfattende etterlysningsaksjon. Men jeg har bare hans ord for at det er slik, og at tilfellet ikke er at de har fått et bedre totalkundetilbud hos Jif.

Skrevet

Jeg fant i alle fall slike "refills" på Nille, og de passer helt greit på swiffer-skaftet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...