Gjest angrer på kjøpet !!! Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Noen som kan hjelpe meg !!!!! Nå skal jeg lage bolledeig for første gang med denne kjøkkenmaskina, bruker rullen som det står i bruksanvisningen, den står jo faen meg bare å slår i kanten, har stilt den lenger inn i bollen, men neida, deigen er den omtrent ikke borti grrrrr Kjører jeg den på stor fart flakser deigen rundt halve kjøkkenet her. Forbanna drittmaskin !!!!!! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Du skal bruke skraperen samtidig. Den skraper som settes oppi et hull på toppen ved siden av armen til rullen. Hilsen mangeårig fornøyd bruker. 0 Siter
Gjest angrer på kjøpet !!! Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Du skal bruke skraperen samtidig. Den skraper som settes oppi et hull på toppen ved siden av armen til rullen. Hilsen mangeårig fornøyd bruker. Aaaaaaahhhhh nå ligger bollene på brettet, men da må jeg huske det neste gang. Tusen tusen takk 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Du skulle nok lest enda litt bedre i bruksanvisningen.... Den er en god kjøkkenmaskin, har vært fornøyd med den i alle år... 0 Siter
alwaysme Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er vedlig fornøyd med min maskin, både til boller, brød og kjøtt. Men bruk den skrapa du, den er en del av systemet som gjør at det funket så godt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.