Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en mann for en liten stund siden og vi møttes et par ganger,men han skulle ut å reise en mnd tid rett etter at vi hadde blitt kjent(i jobben),så vi fikk ikke så mye tid sammen.han sa han gjerne ville treffe meg igjen og jeg fikk et par meldinger og en telefon med det samme han hadde kommet på jobb.etter dette har jeg sendt han et par meldinger,men så hørte jeg ikke noe mer.han har snart vært borte 1 mnd og er snart tilbake,i telefonsamtalen ville han møte meg når han kom tilbake igjen,men har jo ikke pratet med han på en stund og jeg vet han har full tilgang til både pc og telefon.Jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å ta kontakt når han er tilbake eller om han tar kontakt.Klarte ikke helt å tude disse signalene,høres jo ikke ut som han er så altfor interressert,eller hva?Vil jo ikke kaste bort tiden på noe som ikke går noen vei.Synes dere dette virker som han ikke er interressert?har prøvd å ringe han et par ganger men uten å få svar eller tilbakemeldinger.

Skrevet

Jeg kom borti en sånn kar da jeg drev og datet også. Jeg fikk en mail nå og en mail da, så var det stille i 3 uker og så fikk jeg en ny mail der han gjerne ville treffe meg og så var det stille lenge.

Det endte med at vi møttes over en matbit. Den verste daten jeg har vært på. :o)

Ikke ha for store forventninger i alle fall.

Skrevet

Jeg kom borti en sånn kar da jeg drev og datet også. Jeg fikk en mail nå og en mail da, så var det stille i 3 uker og så fikk jeg en ny mail der han gjerne ville treffe meg og så var det stille lenge.

Det endte med at vi møttes over en matbit. Den verste daten jeg har vært på. :o)

Ikke ha for store forventninger i alle fall.

Noe så irriterende,noen er så feige.

Har prøvd å bare skyve det litt unna,egentlig litt greit at han har vært bortreist,he he.så da får man vel virkelig merke om han er interressert eller ikke.Gidder ikke være en av og på date.

Skrevet

''Synes dere dette virker som han ikke er interressert?''

Ja! Glem ham. Du kaller ham feig, men det hender vel at tilløp bare koker bort i kålen, enten fordi den ene ikke er interessert eller fordi ingen av partene er det.

Mange menn har problemer med å avvise kvinner direkte, så da må man bare ta et hint.

Gjest Liker ikke kvisene nei.
Skrevet

Har prøvd å bare skyve det litt unna,egentlig litt greit at han har vært bortreist,he he.så da får man vel virkelig merke om han er interressert eller ikke.Gidder ikke være en av og på date.

Jeg er en jente på 16 år og har fått masse kviser. Jeg vet at det er helt normalt og alt det der, men likevel har jeg det ikke noe godt akkurat nå. Føler at jeg går med røde hunder eller noe lignende hele tiden:( Og ingen av vennene mine har en eneste kvise, helt sant.

De fleste kjerringerådene virker dårlig, også apotekproduktene.

Noen med erfaring ? Noen reseptmedisiner som hjelper? Eller annet.? Hva med kostholdet? Jeg lever ganske sunt og drikker mye vann.

Mister selvtilliten for tiden:(

Håper på hjelp.

Gjest Liker ikke kvisene nei.
Skrevet

Jeg er en jente på 16 år og har fått masse kviser. Jeg vet at det er helt normalt og alt det der, men likevel har jeg det ikke noe godt akkurat nå. Føler at jeg går med røde hunder eller noe lignende hele tiden:( Og ingen av vennene mine har en eneste kvise, helt sant.

Noen med erfaring ? Noen reseptmedisiner som hjelper? Eller annet.? Hva med kostholdet? Jeg lever ganske sunt og drikker mye vann.

Håper på hjelp.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Håper på hjelp.

Sol og frisk luft.

Normal rensing av hud morgen og kveld. Mulig apoteket har midler som kan smøres på feks før du legger deg om kvelden? De vet masse om slikt på apoteket, og jeg vil anbefale deg å bare spørre.

Alternativt snakker du med lege. Mulig at visse p-piller også virker positivt på å bli kvitt kviser? Dette vet legen om.

Og ja- du kan snakke med lege uten at dine foreldre vet noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...