Gå til innhold

Spørsmål om facebook

Anbefalte innlegg

Gjest helt ny på Facebook
Skrevet

Kan alle jeg titter på på Facebook se at jeg har tittet på profilen deres? (også der hvor de ikke har åpen profil bare bilde og navn)? Og kan jeg selv se hvem som har søkt på mitt navn eller sett på min profil?

Noen har profil man kan se på, andre har profil man bare kan se på hvis man er lagt til som venn. Hvordan lager jeg selv en profil som bare venner kan se?

Til sist: det har vært mye snakk om virus og ormer på Facebook i det siste. Hvor kommer disse virusene inn, er det når man logger seg inn eller er det visse ting man bare skal unngå å gjøre?

Gjest Meline
Skrevet

Kan alle jeg titter på på Facebook se at jeg har tittet på profilen deres? (også der hvor de ikke har åpen profil bare bilde og navn)? Og kan jeg selv se hvem som har søkt på mitt navn eller sett på min profil?

Nei

Noen har profil man kan se på, andre har profil man bare kan se på hvis man er lagt til som venn. Hvordan lager jeg selv en profil som bare venner kan se?

Du klikker på Settings - privacy settings - Profile

Control who can see your profile and personal information.

Til sist: det har vært mye snakk om virus og ormer på Facebook i det siste. Hvor kommer disse virusene inn, er det når man logger seg inn eller er det visse ting man bare skal unngå å gjøre?

Har ikke vært borti det.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...