Gå til innhold

Usmakelig

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• Babette

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje det er hennes måte å få det ut på. Se og Hør er sikkert ute med detaljerte beskrivelser uansett.

Gjest anna k
Skrevet

Jeg synes også det er usmakelig. Jeg blir veldig trist av å se at så mange mennesker viser så lite respekt, og dette er bare dumt, og den manglende respekten hun utviser kommer rett tilbake til henne selv....

Skrevet

Jeg synes på en måte litt synd på henne. Hun er en klovn på scenen og på skjermen, og typisk for klovnen er det at masken skjuler tårene. Jeg tror hun er et ensomt menneske som ikke takler å ha noen nært innpå seg. Hun går lei av de fleste mennesker etter kort tid, slik hun nå har gjort med ektemannen.

Gjest anna k
Skrevet

Kanskje det er hennes måte å få det ut på. Se og Hør er sikkert ute med detaljerte beskrivelser uansett.

Det er nok mange måter å få ut ting på, men dette kan da umulig være den mest anstendige.

Gjest anna k
Skrevet

Jeg synes på en måte litt synd på henne. Hun er en klovn på scenen og på skjermen, og typisk for klovnen er det at masken skjuler tårene. Jeg tror hun er et ensomt menneske som ikke takler å ha noen nært innpå seg. Hun går lei av de fleste mennesker etter kort tid, slik hun nå har gjort med ektemannen.

Jeg tror du har rett i det du skriver, og derfor er det synd at hun gjør dette, da det ikke vil gjøre ting bedre.

Skrevet

Det er nok mange måter å få ut ting på, men dette kan da umulig være den mest anstendige.

Men har Anne Cath noen sinne vært det da ;o)

Gjest Emmie
Skrevet

Jeg synes vitsingen om fyllekjøringer var mye verre jeg, og skjønner ikke hvofor alle plutselig skal ta henne nå. Jeg lurer i mitt stille sinn på om det kan ha noe med vekten hennes å gjøre. Da hun var tykk var hun fredet, men nå når hun ser ut som en modell skal hun tas...

Skrevet

Nå synes jeg at hun alltid har vært usmakelig. Jeg fatter ikke at noen liker hennes humor, det er en desparat måte å være på for å skåre billige poenger.

Gjest minnah
Skrevet

Det der var ekstremt lavmål ja...

Attpåtil klarer de å skrive i artikkelen "Anne-Kat. er kjent for å bruke privatlivet sitt i tekstene sine, som hun skriver selv. Kanskje angrer Espen Hauglid seg nå?"

Nei, etter dette tror jeg ikke han kommer til å angre en pøkk..

Mista nikket
Skrevet

Det kan vel hende at hun har klargjort det med ham. Vi vet vel ikke alt som foregår i hennes liv...

Skrevet

Har aldri likt den dama. Men nå synes jeg hun går vel langt.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det med å vitse offentlig med sin ikke-offentlige eks er gå langt over streken.

Synes synd i henne. Hun er grunn- og alt hun kan vitse med er helt private ting- eller hun gjør narr av andre folk

Skrevet

Det med å vitse offentlig med sin ikke-offentlige eks er gå langt over streken.

Synes synd i henne. Hun er grunn- og alt hun kan vitse med er helt private ting- eller hun gjør narr av andre folk

''Hun er grunn''

Ikke enig. Hun er lynende intelligent og et svært reflektert menneske. ( Jeg har lest boka krig og fred osv.) Men hun har etter min mening et problem med å knytte seg til noen, og bruker denne bølletaktikken til å holde folk på avstand.

Gjest Meegan
Skrevet

Jeg synes vitsingen om fyllekjøringer var mye verre jeg, og skjønner ikke hvofor alle plutselig skal ta henne nå. Jeg lurer i mitt stille sinn på om det kan ha noe med vekten hennes å gjøre. Da hun var tykk var hun fredet, men nå når hun ser ut som en modell skal hun tas...

Jeg har nok syntes det en stund, men ble imponert av det forrige showet hennes. Husker ikke hva det het. Så jeg fikk litt øynene opp for henne. Men dette syntes jeg var absolutt lavmål. Og det har noe med at det er et nytt brudd, og det må være jævlig at den ene bruker det offentlig for alt det er verdt for å tjene penger.

Men det med vekt var jo en interessant teori, men nå har hun nå svingt opp og ned som jojo, så slank har hun vært før og....

Tror jeg med hånden på hjertet kan si at jeg ikke tenkte på det når jeg skrev dettte innlegget.

Skrevet

Jeg er helt enig! Jeg fikk rett og slett bakoversveis da jeg kikket i avisa i dag. Å fleipe med eksen på den måten i all offentlighet er direkte stygt. Hun sank mange, mange hakk i aktelse hos meg med dette her.

Gjest togli
Skrevet

Av en eller annen grunn har jeg aldri likt denne dama. Ikke spør meg hvorfor, men det er _noe_ ved henne jeg ikke liker. Jeg har alltid tenkt at hun er egoistisk og mangler empati. Bare en eller annen følelse jeg har...

Usmaklige kommentarer hun kom med om eksen sin :-(

Gjest anna k
Skrevet

''Hun er grunn''

Ikke enig. Hun er lynende intelligent og et svært reflektert menneske. ( Jeg har lest boka krig og fred osv.) Men hun har etter min mening et problem med å knytte seg til noen, og bruker denne bølletaktikken til å holde folk på avstand.

Tja. Jeg mener det går an å være grunn og samtidig intelligent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...