Gå til innhold

Usmakelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja. Jeg mener det går an å være grunn og samtidig intelligent.

Det går an, men hun er ikke grunn. Jeg tror med andre ord ikke at disse uttalelsene skyldes at hun er korttenkt eller ikke skjønner hva hun gjør. Jeg oppfatter henne ikke som ondskapsfull, men selvsagt kan det hun nå gjør såre eksen. Hvorvidt det gjør det, vet jeg ikke. Kanskje tar han henne ikke alvorlig.

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• Babette

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest minnah
Skrevet

Jeg synes vitsingen om fyllekjøringer var mye verre jeg, og skjønner ikke hvofor alle plutselig skal ta henne nå. Jeg lurer i mitt stille sinn på om det kan ha noe med vekten hennes å gjøre. Da hun var tykk var hun fredet, men nå når hun ser ut som en modell skal hun tas...

"Jeg lurer i mitt stille sinn på om det kan ha noe med vekten hennes å gjøre. Da hun var tykk var hun fredet, men nå når hun ser ut som en modell skal hun tas..."

Det der var i overkant hårsårt på de tykkes vegne..

Gjest Emmie
Skrevet

"Jeg lurer i mitt stille sinn på om det kan ha noe med vekten hennes å gjøre. Da hun var tykk var hun fredet, men nå når hun ser ut som en modell skal hun tas..."

Det der var i overkant hårsårt på de tykkes vegne..

Motsatt ville jeg vel heller sagt hvis jeg skulle si noe, men det skal jeg ikke gjøre. Hårsårt på de tynnes vegne, men jeg har ikke sagt det. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå synes jeg at hun alltid har vært usmakelig. Jeg fatter ikke at noen liker hennes humor, det er en desparat måte å være på for å skåre billige poenger.

''Nå synes jeg at hun alltid har vært usmakelig. Jeg fatter ikke at noen liker hennes humor, det er en desparat måte å være på for å skåre billige poenger.''

Helt enig. Jeg har aldri likt dama. Det overrasker meg ikke at hun nå utleverer exen, tidligere gjorde hun akkurat det samme med Ari Behn.

Gjest minnah
Skrevet

Motsatt ville jeg vel heller sagt hvis jeg skulle si noe, men det skal jeg ikke gjøre. Hårsårt på de tynnes vegne, men jeg har ikke sagt det. :)

På en måte ja, men indirekte vil det jo også kunne leses som at hun som tykk ble vernet mot kritikk, at hun ikke ble tatt på alvor pga overvekt. Uansett ufint sagt, tykk eller tynn.. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Anne-Kat tåler ikke å bli dumpet, da hevner hun seg. Tidlieger har det gått utover Ari Behn, nå er det stakkars eksmannen som får unngjelde.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg synes vitsingen om fyllekjøringer var mye verre jeg, og skjønner ikke hvofor alle plutselig skal ta henne nå. Jeg lurer i mitt stille sinn på om det kan ha noe med vekten hennes å gjøre. Da hun var tykk var hun fredet, men nå når hun ser ut som en modell skal hun tas...

''Da hun var tykk var hun fredet, men nå når hun ser ut som en modell skal hun tas...''

Den der var drøy. Anne-Kat har alltid vært usmakelig. Og hun fikk da vitterlig høre det etter fyllekjøringsepisoden også. At hun ser bedre ut utvendig, har dessverre ikke smittet over på det indre.

Gjest Emmie
Skrevet

På en måte ja, men indirekte vil det jo også kunne leses som at hun som tykk ble vernet mot kritikk, at hun ikke ble tatt på alvor pga overvekt. Uansett ufint sagt, tykk eller tynn.. :-)

Jaja, det har du lov til å mene. Det er en ærlig observasjon. Jeg har sett det før og jeg står for det. Så lenge noen viser svakhet på noen måte, det være seg sårbarhet, personlige problemer, overvekt eller hva som helst har de støtte. Blir de for perfekte er det slutt på sympatien selv om de er akkurat den samme som før.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det går an, men hun er ikke grunn. Jeg tror med andre ord ikke at disse uttalelsene skyldes at hun er korttenkt eller ikke skjønner hva hun gjør. Jeg oppfatter henne ikke som ondskapsfull, men selvsagt kan det hun nå gjør såre eksen. Hvorvidt det gjør det, vet jeg ikke. Kanskje tar han henne ikke alvorlig.

Jeg har alltid sett på henne som ondskapsfull. Dermed er jeg helt enig med deg i at hun vet hva hun gjør. Men at stikkene hennes er gjennomtenkt gjør dem ikke noe bedre, snarere tvert i mot.

Gjest Emmie
Skrevet

''Da hun var tykk var hun fredet, men nå når hun ser ut som en modell skal hun tas...''

Den der var drøy. Anne-Kat har alltid vært usmakelig. Og hun fikk da vitterlig høre det etter fyllekjøringsepisoden også. At hun ser bedre ut utvendig, har dessverre ikke smittet over på det indre.

Jeg er enig i at hun alltid har vært usmaklig, men hvorfor skal alle ta henne nå plutselig? De har jo alltid latt henne slippe unna med det samme før. Kan det være fordi hun er pen og styrtrik?

Skrevet

Jeg har i motsetning til enkelte i denne tråden alltid digget henne, og kommer nok i femtiden også til å kose meg over en som er så rett ut av posen som henne.

Men mannen hennes er ikke en offentlig figur. Jeg synes det er ekstremt stor forskjell på å henge ut han og å henge ut offentlige personer.

Tynn elleer ikke tynn - spiller ingen rolle.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er enig i at hun alltid har vært usmaklig, men hvorfor skal alle ta henne nå plutselig? De har jo alltid latt henne slippe unna med det samme før. Kan det være fordi hun er pen og styrtrik?

Jeg er ikke enig i at hun har sluppet unna før. Men det hun gjør nå er ekstra ille, det er vel derfor folk reagerer.

Å slenge ut så mye dritt om en man er i ferd med å skille seg fra, er så absolutt lavmål.

Gjest minnah
Skrevet

Hva mener du med at hun har sluppet unna med det samme? Ari Behn-greiene?

Skrevet

Hun har blitt kritisert av sine motstandere bestanind, og noen få sjeler på dol kan vel ikke tas til inntekt for at stormen er større nå.

Men som jeg nettopp svarte et annet sted, er det stor forskjell på å henge ut offentlige folk og andre, Det er vel nettopp derfor folk sjokkeres ekstra mye nå.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg har i motsetning til enkelte i denne tråden alltid digget henne, og kommer nok i femtiden også til å kose meg over en som er så rett ut av posen som henne.

Men mannen hennes er ikke en offentlig figur. Jeg synes det er ekstremt stor forskjell på å henge ut han og å henge ut offentlige personer.

Tynn elleer ikke tynn - spiller ingen rolle.

Ikke sant, og Ari Behn-sparkene hennes har jo ikke på noen måte vært rettet mot en som lå nede. (Ikke at jeg vet om denne Espen "ligger nede", men han dater antakelig ikke Märtha.... :-)

Gjest Emmie
Skrevet

Jeg er ikke enig i at hun har sluppet unna før. Men det hun gjør nå er ekstra ille, det er vel derfor folk reagerer.

Å slenge ut så mye dritt om en man er i ferd med å skille seg fra, er så absolutt lavmål.

Det er høyst menneskelig. Hva vet vi om bakgrunnen? Kanskje det er han som har vært utro og behandlet henne som en dritt? Dette lukter av forsmådd kvinne. Hva er mer naturlig enn å slå tilbake der en kan? Ikke dermed sagt at det er riktig og edelt.

Gjest Emmie
Skrevet

Hva mener du med at hun har sluppet unna med det samme? Ari Behn-greiene?

Ja, blant annet. Hun har alltid vært en hårsbredd over kanten. Dette er ikke noe nytt, så hva er nytt? Hvorfor er det plutselig moderne å fordømme Anne Kath?

Gjest xbellax
Skrevet

AnneKat er bare herlig i mine øyne, har ikke sett dette showet og foretrekker å se det i sin helhet enn å trekke en konklusjon ut fra tilfeldige utsagn.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er høyst menneskelig. Hva vet vi om bakgrunnen? Kanskje det er han som har vært utro og behandlet henne som en dritt? Dette lukter av forsmådd kvinne. Hva er mer naturlig enn å slå tilbake der en kan? Ikke dermed sagt at det er riktig og edelt.

Forsmådd kvinne er også min teori. Dette virker som hevn. Så jeg tror at han dumpet henne. Men hva som egentlig ligger bak er ikke godt å si. Ikke ønsker jeg å vite det heller.

Skrevet

Uansett hva grunnen måtte være, så slår det jo bare tilbake på henne selv at hun f eks sier at bryllupskaka var bedre enn å tilbringe bryllupsnatt med mannen... én ting at man har sitt å si om en eks når det gjelder det som var årsaken til bruddet og om eksens oppførsel i tida etterpå, men hvorfor giftet hun seg med han hvis hun var mer interessert i kaka?

Ok, vi vet jo at dette med kaka er fleip, men det gjør ikke saken noe bedre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...