Gå til innhold

Usmakelig

Anbefalte innlegg

Gjest anna k
Skrevet

Ja, blant annet. Hun har alltid vært en hårsbredd over kanten. Dette er ikke noe nytt, så hva er nytt? Hvorfor er det plutselig moderne å fordømme Anne Kath?

Har du aldri fått med deg at mange synes hun alltid har gått over kanten? Dette er da ikke noe nytt, tynn eller ikke. Men her går hun lengre enn tidligere. Hun fredes ikke her i gården, uansett kroppsvekt.

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• Babette

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest minnah
Skrevet

Ja, blant annet. Hun har alltid vært en hårsbredd over kanten. Dette er ikke noe nytt, så hva er nytt? Hvorfor er det plutselig moderne å fordømme Anne Kath?

Kanskje fordi hun nå tar det enda et hakk lenger. Og dermed to hakk over grensen for hva de fleste av oss ser på som humor.

Gjest Emmie
Skrevet

Hun har blitt kritisert av sine motstandere bestanind, og noen få sjeler på dol kan vel ikke tas til inntekt for at stormen er større nå.

Men som jeg nettopp svarte et annet sted, er det stor forskjell på å henge ut offentlige folk og andre, Det er vel nettopp derfor folk sjokkeres ekstra mye nå.

Hun har "hengt ut" mannen sin siden de giftet seg. Du har ikke vært på noen av showene? Dette er bare en naturlig fortsettelse som jeg ser det. Hva skal hun ellers gjøre? Holder hun munn er hun ferdig, for da vil alle journalistene henge seg opp i det i og med at showet heter det det heter. The show must go on.

Skrevet

Jeg har alltid sett på henne som ondskapsfull. Dermed er jeg helt enig med deg i at hun vet hva hun gjør. Men at stikkene hennes er gjennomtenkt gjør dem ikke noe bedre, snarere tvert i mot.

Hun kan jo være like brutal mot seg selv. Så jeg tror bare hun har en usedvanlig røff form for humor. Når man opplever henne direkte synes jeg det er noe avvæpnende og sjarmerende med måten hun serverer på kanten-uttalelsene sine på som helt blir borte når hun siteres i aviser og lignende.

Nytt på nytt er for øvrig bare en blek parentes uten henne.

Jeg synes med andre ord hun er veldig morsom, men er enig i at disse uttalelsene om ektemannen er nokså tvilsomme.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hun kan jo være like brutal mot seg selv. Så jeg tror bare hun har en usedvanlig røff form for humor. Når man opplever henne direkte synes jeg det er noe avvæpnende og sjarmerende med måten hun serverer på kanten-uttalelsene sine på som helt blir borte når hun siteres i aviser og lignende.

Nytt på nytt er for øvrig bare en blek parentes uten henne.

Jeg synes med andre ord hun er veldig morsom, men er enig i at disse uttalelsene om ektemannen er nokså tvilsomme.

Jeg har ikke sett henne live. Men jeg likte ikke humoren hennes i Nytt på Nytt, og så bare et par episoder.

Gjest Emmie
Skrevet

Forsmådd kvinne er også min teori. Dette virker som hevn. Så jeg tror at han dumpet henne. Men hva som egentlig ligger bak er ikke godt å si. Ikke ønsker jeg å vite det heller.

Så du fordømmer henne fordi du tror hun oppfører seg som veldig mange andre gjør i samme situasjon? En offentlig person bør vite bedre? Offentlige personer er mennesker de også, og dette er egentlig helt i takt med alt hun har ytret om ektemannen siden de giftet seg. Det er ikke noe nytt her annet enn at Anne Kath ser bedre ut enn før.

Skrevet

Jeg har ikke sett henne live. Men jeg likte ikke humoren hennes i Nytt på Nytt, og så bare et par episoder.

Jeg simpelthen elsker humoren hennes. Hun har også en fabelaktig observasjonsevne.

Skrevet

''Jeg vil ikke svare på om dette er sant eller ikke. Det eneste som er i hodet mitt er at dere skal le.'' sa Anne-Kat...

Dama er dritskarp, det er en ting. En annen ting er at media plukker som det passer seg, for å selge.

Skrevet

Jeg simpelthen elsker humoren hennes. Hun har også en fabelaktig observasjonsevne.

Helt ennig med deg:-)

Gjest Emmie
Skrevet

Kanskje fordi hun nå tar det enda et hakk lenger. Og dermed to hakk over grensen for hva de fleste av oss ser på som humor.

Gjør hun nå egentlig det? Hun har harselert over ekteskapet sitt hele veien. Jeg som har vært på noe av showene hadde syntes det var rart og hun nå plutselig skulle holdt kjeft og vært snill pike. Nå skal jeg se på Skavlan møter Sverige. Dere er som en saueflokk, unnskyld at jeg sier det.

Skrevet

Hun har "hengt ut" mannen sin siden de giftet seg. Du har ikke vært på noen av showene? Dette er bare en naturlig fortsettelse som jeg ser det. Hva skal hun ellers gjøre? Holder hun munn er hun ferdig, for da vil alle journalistene henge seg opp i det i og med at showet heter det det heter. The show must go on.

Nei, jeg har ikke vært på show; bare sett henne på Nytt på nytt, Bla bla bla og hva de nå het alle programmene hun har hatt.

Pluss lest en bok - som var fantastisk morsom.

Gjest minnah
Skrevet

Gjør hun nå egentlig det? Hun har harselert over ekteskapet sitt hele veien. Jeg som har vært på noe av showene hadde syntes det var rart og hun nå plutselig skulle holdt kjeft og vært snill pike. Nå skal jeg se på Skavlan møter Sverige. Dere er som en saueflokk, unnskyld at jeg sier det.

Oioi. Bæææææææ!!!! ;o)

Skrevet

Anne-Kat tåler ikke å bli dumpet, da hevner hun seg. Tidlieger har det gått utover Ari Behn, nå er det stakkars eksmannen som får unngjelde.

Hva vet du om hvem som har dumpet hvem?

Og Ari Behn hadde hun da aldri noe fast forhold til.

Skrevet

Så du fordømmer henne fordi du tror hun oppfører seg som veldig mange andre gjør i samme situasjon? En offentlig person bør vite bedre? Offentlige personer er mennesker de også, og dette er egentlig helt i takt med alt hun har ytret om ektemannen siden de giftet seg. Det er ikke noe nytt her annet enn at Anne Kath ser bedre ut enn før.

Jeg synes hun har sett veldig godt ut mesteparten av tiden - også før hun ble så tynn som hun er nå.

I perioder har hun vært "ekstra rund", men for det meste har hun bare vært "frodigere" enn nå .

Synes du hun var stygg før, ettersom du uttaler deg slik?

mariaflyfly
Skrevet

AnneKat er bare herlig i mine øyne, har ikke sett dette showet og foretrekker å se det i sin helhet enn å trekke en konklusjon ut fra tilfeldige utsagn.

Helt enig.

Dessuten tror (og håper) jeg eksen hennes kjenner henne såpass godt at han flirer litt av alt oppstyret.

Gjest skipohoi
Skrevet

Som de fleste andre i denne tråden har du fått med deg overskriften og litt til. Litt lengre ned står følgende å lese:

"Når sant skal sies, var en del av replikkene om ham også med da Dagbladet så premieren i september i fjor. Men i Ålesund fikk de en ny aktualitet, med rom for tolkninger. Anne-Kat. kunne ha tonet herjingen med Espen ned, men gjorde det ikke."

Så her er realiteten slik den som har skrevet artikkelen mener at Anne-Cath burde endre innholdet i showet sitt etter separasjonen, fordi det hun har sagt HELE TIDEN nå får en ny aktualitet pga den. Snakk om å lage en story av intet nytt!!!

Så er det tydelig delte meninger om henne og hennes humor, men hvorfor i all verden skal hun plutselig ikke ha lov til å ha samme innhold i showet sitt som hun har hatt hele tiden? Hun har harselert med mannen sin hele veien og fortsetter å gjøre det. Hvorfor har ingen reagert fra starten? Er det mer greit å harselere med gubben og ekteskapet (eller som de fleste ser det ha humor/ironi i forhold til hva som kan være frustrerende ved din partner/ekteskap) mens man er gift enn etterpå?

Til info heter showet også Gift, men ingen fantatiker. Det burde vel si sitt om hva hovedfokus vil være på i tillegg til at dama selvsagt sper på med aktualiteter hoho.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Hun er grunn''

Ikke enig. Hun er lynende intelligent og et svært reflektert menneske. ( Jeg har lest boka krig og fred osv.) Men hun har etter min mening et problem med å knytte seg til noen, og bruker denne bølletaktikken til å holde folk på avstand.

Inteligensen hennes har ikke jeg sett noe av...

Men jeg har hørt mange vitser om fyllekjøring, kolleager, sex, kropp, ekser...

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Tja. Jeg mener det går an å være grunn og samtidig intelligent.

Enig. En kan være lynende 'skoleintelligent og samtidig helt håpløst når det kommer til sosial intelligens.

Gjest Kjenner det igjen
Skrevet

Jaja, det har du lov til å mene. Det er en ærlig observasjon. Jeg har sett det før og jeg står for det. Så lenge noen viser svakhet på noen måte, det være seg sårbarhet, personlige problemer, overvekt eller hva som helst har de støtte. Blir de for perfekte er det slutt på sympatien selv om de er akkurat den samme som før.

Det der har jeg opplevd selv. Før, da jeg var slank og pen, holdt mange jenter avstand. Redd for konkurranse blant guttene? Jeg fikk jo en del oppmerksomhet fra den kanten også. Men så ble jeg tjukk, og da var jeg tydeligvis ufarlig, og ble omfavnet av de samme jentene, som før hadde holdt avstand. Har småflira litt av det i ettertid. Men jentene hadde rett de, guttene kikker ikke lenger min vei.

Skrevet

Inteligensen hennes har ikke jeg sett noe av...

Men jeg har hørt mange vitser om fyllekjøring, kolleager, sex, kropp, ekser...

Enig med deg, jeg ser heller ikke at hun skal være så mye mer inteligent enn andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...