Gå til innhold

Usmakelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236465048' post='4107214]

''Jeg vil ikke svare på om dette er sant eller ikke. Det eneste som er i hodet mitt er at dere skal le.'' sa Anne-Kat...

Dama er dritskarp, det er en ting. En annen ting er at media plukker som det passer seg, for å selge.

Hva gjør henne noe mer skarp enn andre? Det fatter jeg faktisk ikke.

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• Babette

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva gjør henne noe mer skarp enn andre? Det fatter jeg faktisk ikke.

Har jeg sagt at hun er mer skarp enn andre?

Jeg sa at hun er dritskarp, jeg nevnte ingen andre.

Anne-Kat. har teft. Hun lanserer vin og bok og driver sitt eget selskap og show, og tjener 18 mill på det. Hun gjør dette på egen hånd, dvs. sammen sin venninne. At hun er smart, er hevet over enhver tvil.

Husk: ikke alt hun sier er sant - poenget er å få folk til å le. Hun må kunne sies å ha lyktes... :-)

Skrevet

Jeg simpelthen elsker humoren hennes. Hun har også en fabelaktig observasjonsevne.

Enig! :-)

Skrevet

Uansett hva grunnen måtte være, så slår det jo bare tilbake på henne selv at hun f eks sier at bryllupskaka var bedre enn å tilbringe bryllupsnatt med mannen... én ting at man har sitt å si om en eks når det gjelder det som var årsaken til bruddet og om eksens oppførsel i tida etterpå, men hvorfor giftet hun seg med han hvis hun var mer interessert i kaka?

Ok, vi vet jo at dette med kaka er fleip, men det gjør ikke saken noe bedre...

Hvorfor skal alt taes så bokstavelig, når jobben hennes er å få folk til å le?

Jeg må le... ;-)

Skrevet

Som de fleste andre i denne tråden har du fått med deg overskriften og litt til. Litt lengre ned står følgende å lese:

"Når sant skal sies, var en del av replikkene om ham også med da Dagbladet så premieren i september i fjor. Men i Ålesund fikk de en ny aktualitet, med rom for tolkninger. Anne-Kat. kunne ha tonet herjingen med Espen ned, men gjorde det ikke."

Så her er realiteten slik den som har skrevet artikkelen mener at Anne-Cath burde endre innholdet i showet sitt etter separasjonen, fordi det hun har sagt HELE TIDEN nå får en ny aktualitet pga den. Snakk om å lage en story av intet nytt!!!

Så er det tydelig delte meninger om henne og hennes humor, men hvorfor i all verden skal hun plutselig ikke ha lov til å ha samme innhold i showet sitt som hun har hatt hele tiden? Hun har harselert med mannen sin hele veien og fortsetter å gjøre det. Hvorfor har ingen reagert fra starten? Er det mer greit å harselere med gubben og ekteskapet (eller som de fleste ser det ha humor/ironi i forhold til hva som kan være frustrerende ved din partner/ekteskap) mens man er gift enn etterpå?

Til info heter showet også Gift, men ingen fantatiker. Det burde vel si sitt om hva hovedfokus vil være på i tillegg til at dama selvsagt sper på med aktualiteter hoho.

''"Når sant skal sies, var en del av replikkene om ham også med da Dagbladet så premieren i september i fjor. Men i Ålesund fikk de en ny aktualitet, med rom for tolkninger. Anne-Kat. kunne ha tonet herjingen med Espen ned, men gjorde det ikke."

Så her er realiteten slik den som har skrevet artikkelen mener at Anne-Cath burde endre innholdet i showet sitt etter separasjonen, fordi det hun har sagt HELE TIDEN nå får en ny aktualitet pga den. Snakk om å lage en story av intet nytt!!!''

Jeg var ikke klar over dette, og det endrer jo selvsagt saken en god del - jeg skjønner jo at hun ikke skriver om showet helt. Men for dem som ser showet, kan man jo kanskje lettere sitte med en flau følelse i munnen når man ser det nå.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236506886' post='4107326]

Hvorfor skal alt taes så bokstavelig, når jobben hennes er å få folk til å le?

Jeg må le... ;-)

Ikke sikkert du hadde ledd om det var deg hun offentlig gjorde narr av.

Gjest Emmie
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236506532' post='4107322]

Anne-Kat. har teft. Hun lanserer vin og bok og driver sitt eget selskap og show, og tjener 18 mill på det. Hun gjør dette på egen hånd, dvs. sammen sin venninne. At hun er smart, er hevet over enhver tvil.

Husk: ikke alt hun sier er sant - poenget er å få folk til å le. Hun må kunne sies å ha lyktes... :-)

Jeg har møtt henne mange ganger, og jeg er sikker på at hun er en god del smartere enn gjennomsnittet. Dama er lynskarp men overraskende keitete sosialt sett.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236506532' post='4107322]

Hehe, hvis du sier at hun er dritskarp og smart, så betyr jo det at hun er det mer enn andre. Hvis ikke hadde det ikke vært nødvendig å nevne det en gang.

Det er så merkelig at hun blir nevnt som skarp mens andre som har fått til mye mer enn henne aldri blir nevnt som det.

Du trenger ikke nødvendigvis å være noe mer skarp og smart enn andre for å tjene penger.

Det er ett ordtak som sier at det er de dummeste bøndene som får de største potetene:-)

Skrevet

Jeg har møtt henne mange ganger, og jeg er sikker på at hun er en god del smartere enn gjennomsnittet. Dama er lynskarp men overraskende keitete sosialt sett.

Da har du nøyaktig samme inntrykk som meg.

Gjest xbellax
Skrevet

Helt enig.

Dessuten tror (og håper) jeg eksen hennes kjenner henne såpass godt at han flirer litt av alt oppstyret.

Presis. Slik har anne kath vært hele tiden og jeg tror som du sier han kjenner henne såpass godt, jeg tror heller ikke han er så puslete at han ikke tåler å bli herjet litt med (han var tross alt gift med norges stand up dronning). Hun bruker det for alt det er verdt. Synes ikke dette var så veldig big deal. Forøvrig savner jeg henne i nytt på nytt, Skåber er god men hun er ikke like bøllete, skarp og treffsikker som Anne Kat.

Skrevet

Hun er da ikke noe annet enn usmakelig!

Skrevet

Hehe, hvis du sier at hun er dritskarp og smart, så betyr jo det at hun er det mer enn andre. Hvis ikke hadde det ikke vært nødvendig å nevne det en gang.

Det er så merkelig at hun blir nevnt som skarp mens andre som har fått til mye mer enn henne aldri blir nevnt som det.

Du trenger ikke nødvendigvis å være noe mer skarp og smart enn andre for å tjene penger.

Det er ett ordtak som sier at det er de dummeste bøndene som får de største potetene:-)

Du liker henne ikke, og sier indirekte at hun er dum.

Jeg mener at hun er en smart karrierekvinne. Hun har holdt seg på utsiden av Stand Up Norge, og gjør det meget bra.

Hvem er blitt glemt, da? Hvem mener du bør nevnes i denne sammenhengen? Jeg skjønner ikke hvem du mener er oversett, ut i fra denne tråden, som faktisk omhandler nettopp Anne-Kat...?!

Du har vanskelig for å tro at det ikke er sannhet i hver et ord hun sier? Jaja, deg om det. Du er for gammel til dette ;-)

Heia Anne-Kat.! :-)))

Skrevet

Hehe, jeg deler din oppfatning.

Skrevet

Ikke sikkert du hadde ledd om det var deg hun offentlig gjorde narr av.

Jeg tror ikke hun er direkte ond. Jeg hadde nok tatt det med et smil :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236531879' post='4107595]

Du liker henne ikke, og sier indirekte at hun er dum.

Jeg mener at hun er en smart karrierekvinne. Hun har holdt seg på utsiden av Stand Up Norge, og gjør det meget bra.

Hvem er blitt glemt, da? Hvem mener du bør nevnes i denne sammenhengen? Jeg skjønner ikke hvem du mener er oversett, ut i fra denne tråden, som faktisk omhandler nettopp Anne-Kat...?!

Du har vanskelig for å tro at det ikke er sannhet i hver et ord hun sier? Jaja, deg om det. Du er for gammel til dette ;-)

Heia Anne-Kat.! :-)))

Helt riktig , jeg liker henne ikke, men jeg har ikke sagt at hun er dum og jeg oppfatter henne ikke slik heller.

Men jeg skjønner ikke hva hun gjør som er så glupt at hun skal være skarp og smart.

Hun er jo bare helt despo etter gode poenger og tyr til ytterligheter, noe annet klarer hun ikke, hun blir jo ingen god komiker av det.

Gjest Elextra
Skrevet

Som de fleste andre i denne tråden har du fått med deg overskriften og litt til. Litt lengre ned står følgende å lese:

"Når sant skal sies, var en del av replikkene om ham også med da Dagbladet så premieren i september i fjor. Men i Ålesund fikk de en ny aktualitet, med rom for tolkninger. Anne-Kat. kunne ha tonet herjingen med Espen ned, men gjorde det ikke."

Så her er realiteten slik den som har skrevet artikkelen mener at Anne-Cath burde endre innholdet i showet sitt etter separasjonen, fordi det hun har sagt HELE TIDEN nå får en ny aktualitet pga den. Snakk om å lage en story av intet nytt!!!

Så er det tydelig delte meninger om henne og hennes humor, men hvorfor i all verden skal hun plutselig ikke ha lov til å ha samme innhold i showet sitt som hun har hatt hele tiden? Hun har harselert med mannen sin hele veien og fortsetter å gjøre det. Hvorfor har ingen reagert fra starten? Er det mer greit å harselere med gubben og ekteskapet (eller som de fleste ser det ha humor/ironi i forhold til hva som kan være frustrerende ved din partner/ekteskap) mens man er gift enn etterpå?

Til info heter showet også Gift, men ingen fantatiker. Det burde vel si sitt om hva hovedfokus vil være på i tillegg til at dama selvsagt sper på med aktualiteter hoho.

Akkurat det samme tenkte jeg å påpeke. Her er det tydeligvis snakk om at journalisten tolker samme showet annerledes etter at separasjonen ble kjent. Han om det.

Skrevet

Helt riktig , jeg liker henne ikke, men jeg har ikke sagt at hun er dum og jeg oppfatter henne ikke slik heller.

Men jeg skjønner ikke hva hun gjør som er så glupt at hun skal være skarp og smart.

Hun er jo bare helt despo etter gode poenger og tyr til ytterligheter, noe annet klarer hun ikke, hun blir jo ingen god komiker av det.

Du svarer jo ikke på spørsmålene. Og da orker jeg ikke å gjenta meg selv.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva vet du om hvem som har dumpet hvem?

Og Ari Behn hadde hun da aldri noe fast forhold til.

''Og Ari Behn hadde hun da aldri noe fast forhold til.''

Visst hadde hun det. I de Nytt på Nytt jeg så, så refererte hun til Ari Behn som sin eks. I denne linken http://209.85.129.132/search?q=cache:1d6vgMvwewsJ:www.tv2underholdning.no/gkn/kjendis/article2266750.ece+ari+behn+anne+kat&hl=no&ct=clnk&cd=2&gl=no står det også "Gjennom gullrekka-progrannet «Nytt på nytt» Anne-Kat kjent for det brede laget i Norge, der hun spilte hemningsløst på sin fortid med Ari Behn."

Hvordan kan fortid med Ari Behn tolkes på annen måte?

Her står det forresten rett ut: "Regn også med at Anne Kats eks-kjæreste Ari Behn får passet påskrevet når Anne Kat de kommende månedene skal underholde folk " http://www.kjendis.no/2009/02/02/kjendis/ari_behn/anne-kat_herland/vendela_kirsebom/4650061/

Mary Poppins
Skrevet

I motsetning til deg så har jeg sansen for Anne-Cath og hun kan absolutt få meg til å le. Når det er sagt så skjønner heller ikke jeg hva det er med henne som gjør at hun skulle virke mere skarp enn andre.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236533090' post='4107629]

Du svarer jo ikke på spørsmålene. Og da orker jeg ikke å gjenta meg selv.

Hva var det jeg ikke svarte på?

Få folk til å le? Jeg skjønner ikke hva det er å le av med de "poengene" hun kommer med. Hvis dette har blitt god humor da har det forfalt kraftig i de siste år. Hun klarer jo ikke å være morsom på noen annen måte enn å drite ut andre. Det er ikke god humor for meg, det er greit nok av og til, men hun gjør jo ikke annet. Dette er forfall etter min mening og hvis dett er glupt for dere så får dere bare kose dere med det. Jeg gjør det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...