Gå til innhold

Usmakelig

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

..eveentuelt hva han legger i "gjennomsnittlig"/"andre" ;-)

Det finnse jo "gode" IQ-tall, dersom man snakker om det. Når det gjelder obervasjonsevne og humor, så kan jo det bare måles som "erfaring". Og i forhold til IQ aner jeg ikke hvordan Anne Cath. stiller seg - umiddelbart opplever jeg ikke henne som særlig IQ-smart. Men når det gjelder observasjonsevne og evne til å formidle på humoristisk måte, mener jeg at hun har et uvanlig talent og er "smart".

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• Babette

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så du fordømmer henne fordi du tror hun oppfører seg som veldig mange andre gjør i samme situasjon? En offentlig person bør vite bedre? Offentlige personer er mennesker de også, og dette er egentlig helt i takt med alt hun har ytret om ektemannen siden de giftet seg. Det er ikke noe nytt her annet enn at Anne Kath ser bedre ut enn før.

Jeg fordømmer henne fordi hun er usmakelig. At hun er en offentlig person som kan spre budskapet sitt til langt flere, gjør bare at hun skal være ekstra forsiktig.

At andre også slenger med leppa om ekser, gjør ikke dette noe bedre. De fleste andre gjør det ikke for åpen mikrofon.

Hva i alle dager har slankingen hennes med saken å gjøre? Jeg fatter ikke hvorfor det trekkes inn.

Gjest Heia Anne-Kat
Skrevet

Hun har fantastisk humor, og når en mann er tøff nok til å gifte seg med henne, må han være tøff nok til å skilles fra henne også. Hvorfor skulle seperasjonen plutselig gjøre han så skjør? Det er da ikke sikkert hun dumpa han?

Skrevet

Jeg tror ikke du har lest det jeg skriver. Jeg mener ikke at hun er mer intelligent enn andre - dvs det vet jeg lite om. Jeg mener hun er "smartere" enn de fleste når det gjelder obesrvasjonsevne og formidling av det på humoristisk vis. Og jeg synes jo det nettopp fordi hun i forhold til alle jeg vet om og kjenner fremstår som smartere på obersvasjon og formidling enn de fleste andre.

Boksmart - IQ aner jeg ingenting om - synes ikke at hun virker så fryktelig smart på det området. Men jeg mener alstå at det er flere måter å være smart på.

At hun er observant, det ser jeg, men jeg kaller ikke det å være smart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...