Gå til innhold

12 ting du helst ikke vil vite

Anbefalte innlegg

Gjest tjaaaaaaa
Skrevet

Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin

I løpet av en gjennomsnittlig i dag kommer du indirekte i

kontakt med 15 peniser, f.eks. ved å ta i dørhåndtak

En gjennomsnittlig persons inntak av fast-food inneholder 12

kjønnshår

I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du ligger og sover

I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har

onanert og glemt å vaske hendene

I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å vaske hendene

De fleste vasker ikke hendene i det hele tatt etter de har vært på toalettet. Tenk på det neste gang du spiser peanøtter fra skålen på bardisken

Under en gjennomsnittlig bryllupsmottagelse har du en hundredels sjanse for å smittes med munn-herpes fra noen av de andre gjestene

Du innånder daglig en liter av andre menneskers anale gasser

Tannleger anbefaler at man oppbevarer tannbørsten 2 meter unna toalettet for å unnvike partikler som "spres" når du trekker i do

Du tillbringer seks måneder av ditt liv på toalettet

Å bite negler er som å slikke toalettskålen ren

Skrevet

*Urk*....men det som var rart var at "jeg" håndhilser på flere jenter som onanerer enn menn og når vi vet at menn er mindre flinke til å vaske seg etter dobesøk, så må jo jenter ikke gjøre stort annet enn å onanere. Konklusjonen må være at jenter onanere mye mer enn menn:-)

Gjest tjaaaaaaa
Skrevet

*Urk*....men det som var rart var at "jeg" håndhilser på flere jenter som onanerer enn menn og når vi vet at menn er mindre flinke til å vaske seg etter dobesøk, så må jo jenter ikke gjøre stort annet enn å onanere. Konklusjonen må være at jenter onanere mye mer enn menn:-)

Selvsagt. Etter sex må kvinner på badet og masturbere.

Skrevet

'''Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin''

Tja, dette forutsetter jo at man svelger minst en halv liter av vannet, og at vannet inneholder da bortimot 100% urin;-)

Utgjør urinprosenten "bare" 50, må du ha svleget en hel liter.

Og hvis jeg skulle tippe, vil jeg tro at bassenget i svømmehallen inneholder 5 millioner liter vann, så kan man jo egentlig spørre seg hvor sterk urinkonsentrasjonen er...;-)

De andre påstandene skal jeg ikke uttale meg om, men tok ikke Mythbusters for seg dette med taannbørstene? Noen som husker utfallet?

Skrevet

Selvsagt. Etter sex må kvinner på badet og masturbere.

Hehe, så det er sånn å forstå. De har dårlig sex:-)

Skrevet

'''Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin''

Tja, dette forutsetter jo at man svelger minst en halv liter av vannet, og at vannet inneholder da bortimot 100% urin;-)

Og hvis jeg skulle tippe, vil jeg tro at bassenget i svømmehallen inneholder 5 millioner liter vann, så kan man jo egentlig spørre seg hvor sterk urinkonsentrasjonen er...;-)

De andre påstandene skal jeg ikke uttale meg om, men tok ikke Mythbusters for seg dette med taannbørstene? Noen som husker utfallet?

Den ved do viste seg å være renere enn den som overhodet ikke sto i samme rommet:)

Skrevet

Den ved do viste seg å være renere enn den som overhodet ikke sto i samme rommet:)

Ah! -) Takk for svar. Ja, jeg mente å huske at den myten ble "busted". Kanskje de har testet noen avv de andre mytene også? ;-)

Skrevet

Æsj. Sånne ting tror jeg ikke på. Og våg ikke å insister på at det er sant...! :-)

Skrevet

Det kan ikke være tilfelle at du får i deg en halv liter urin i ett offentlig bad. Det er store mengder vann og så konsentrert er det ikke. Da må vi jaggu meg drikke mange liter skal det til sammen bli en halv liter urin.

Det er ikke så mye vann jeg får i meg når jeg bader og jeg hopper, stuper og boltrer meg skikkelig, og jeg svelger ikke vann for det.

Skrevet

Det kan ikke være tilfelle at du får i deg en halv liter urin i ett offentlig bad. Det er store mengder vann og så konsentrert er det ikke. Da må vi jaggu meg drikke mange liter skal det til sammen bli en halv liter urin.

Det er ikke så mye vann jeg får i meg når jeg bader og jeg hopper, stuper og boltrer meg skikkelig, og jeg svelger ikke vann for det.

My point exactly;-)

Bare det å svelge en halv liter ville vært ekstremt mye, og da måtte hele denne halvliteren være urin for at påstanden skal stemme.

Skrevet

Det vi ikke vet har vi heldigsvis som regel ikke vondt av. Det man vet om kan man av og til gjøre noe med. Satser på min egen gode håndhygiene og at de sterke magesyrene tar knekken på ting som evt måtte komme inn ;) Livet er farlig, ingen som har overlevd enda :)))

Skrevet

Det vi ikke vet har vi heldigsvis som regel ikke vondt av. Det man vet om kan man av og til gjøre noe med. Satser på min egen gode håndhygiene og at de sterke magesyrene tar knekken på ting som evt måtte komme inn ;) Livet er farlig, ingen som har overlevd enda :)))

Helt enig. :o) Ingen vits å bli hysterisk heller.

Gjest mora2
Skrevet

Usj....

Jaja, det er dritten vi lever av ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...