Gå til innhold

Når slutter det å snø?

Anbefalte innlegg

Gjest Afrodita
Skrevet

Jeg er så utrolig lei snø. Noen som vet om ikke det slutter å snø snart og solen begynner å skinne.

Skrevet

Slutta akkurat nå her. Lei snø jeg også, men dattera maser om skipåske til fjells.......er vel fornøyd med snøen uti april mener jeg, men hva gjør man ikke for barna. Får være glad dem har sunne interesser og dessuten kan det være godt med noen dager husmorferie. Komme til dekka bord, ta et bad i bassenget og bare tenke på seg selv, også noen skiturer da:-)

Mista nikket
Skrevet

Det virker som aldri. Er møkka lei alt som har med snø å gjøre. Men når en tenker etter er det vel vinteren som gjør at sommeren er så forlokkende. Tror ikke jeg hadde likt å ha varm sommer hele året

Gjest sunnmøringen
Skrevet

Ta deg en tur til sunnmøre. Her er det VÅR!!!

Skrevet

I dag hadde vi 12,5 plussgrader og sol *skryte*..- Her er det snøfritt, grønt, krokus og snøklokker, fulglekvitter :). En god del vind i dag riktignok, men har tørka masse klær på snora ute :)))

Mrs. Wallace
Skrevet

I dag hadde vi 12,5 plussgrader og sol *skryte*..- Her er det snøfritt, grønt, krokus og snøklokker, fulglekvitter :). En god del vind i dag riktignok, men har tørka masse klær på snora ute :)))

Åh, litt misunnelig nå.

*skuler ut på snøværet*

Skrevet

Åh, litt misunnelig nå.

*skuler ut på snøværet*

Her er faktisk ungene litt sure fordi vi ikke har snø....

trollemor;o)
Skrevet

Her er det sol, 9 grader og fritt for snø :o)

Skrevet

Her er faktisk ungene litt sure fordi vi ikke har snø....

Sånn er det med unger;-)

Husker for en del år siden; da hadde det vært snøfritt siden midten av februar, og etter å ha ønsket seg snø de første ukene hadde vi voksne etterhvert blitt glade for at våren var her med bar bakke. Så plutselig, cirka 4.-5. april kom det 30 cm snø på én natt. Alle voksne uffet seg, og ungene i barnehagen storfrydet seg! :-)

Skrevet

På onsdag blir det sol

-men det varierer jo litt ettersom hvor i verden du bor, da...

Gjest mora2
Skrevet

Her er det rene vårstemningen! Helt herlig! :0)

Men for en flott vinter vi har hatt!

Gjest vingla
Skrevet

Her er det rene vårstemningen! Helt herlig! :0)

Men for en flott vinter vi har hatt!

Deilig vår her og:) Litt kald vind eneste..

Gjest mora2
Skrevet

Deilig vår her og:) Litt kald vind eneste..

Slapp vind her i dag, men var kaldt så fort sola forsvant...

Snøen tiner hvertfall. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...