Gjest facebook Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Hvordan finner man ut hvem som har svart på de tåpelige vennefakta-spørsmålene? 0 Siter
Tonette Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Du må svare på tåpelige vennefaktaspørsmål selv. Du får poeng for hver gang du svarer, og så må du bruke de poengene for å finne ut hva andre har svart om deg. 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Skjønner ikke at ellers tilsynelatende oppegående menneser blir med på noe så dustete som de hersens spørsmålene. Uansett hvem som måtte finne på å legge ut slike spørsmål om meg vil bli slettet. Enkelt og greit. 0 Siter
Gjest facebook Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Skjønner ikke at ellers tilsynelatende oppegående menneser blir med på noe så dustete som de hersens spørsmålene. Uansett hvem som måtte finne på å legge ut slike spørsmål om meg vil bli slettet. Enkelt og greit. Jeg får ikke vite hvem som har lagt ut sprørsmålene om meg, Hvordan finner man det ut? Ser bare noen resultater, og hvis jeg skal vite hvem som har sagt hva må jeg gjennom disse spørsmålene. Btv: hvordan sletter man venner på facebook? 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Skjønner ikke at ellers tilsynelatende oppegående menneser blir med på noe så dustete som de hersens spørsmålene. Uansett hvem som måtte finne på å legge ut slike spørsmål om meg vil bli slettet. Enkelt og greit. Hver sin smak og interesser:-) Så enkelt er det egentlig... 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Hver sin smak og interesser:-) Så enkelt er det egentlig... Sant nok.... og heldigvis! 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Jeg får ikke vite hvem som har lagt ut sprørsmålene om meg, Hvordan finner man det ut? Ser bare noen resultater, og hvis jeg skal vite hvem som har sagt hva må jeg gjennom disse spørsmålene. Btv: hvordan sletter man venner på facebook? Heeeeeelt nede til venstre på vennesiden (på hver enkelt venn) står: "Fjern fra venneliste". Så enkelt! Bare et tastetrykk mao 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.