Gjest qigong Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Somadrilen er ute, nå er det en blanding av ibux og paracet som gjelder. Virker faktisk godt smertestillende, hvis ikke dette er nok må du snakke med en lege da. Lykke til :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Au,au,au..... Uff, hørtes ikke mye godt ut.. God bedring.. *klem* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Somadrilen er ute, nå er det en blanding av ibux og paracet som gjelder. Virker faktisk godt smertestillende, hvis ikke dette er nok må du snakke med en lege da. Lykke til :-) Eg vet at somadril er ute desverre, men eg får prøve med ibux og paracet i morra (har bare paracet/drops liggende). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Au,au,au..... Uff, hørtes ikke mye godt ut.. God bedring.. *klem* Takk. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Nope God bedring og klem fra meg også Takk for det, det blir senga no... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Beklager, ingen somadril her. Prøv 2 paracet og 400 mg ibux sammen. Øk til 600 mg dersom det ikke er nok. Dette kan du gjøre noen dager, men ikke overdriv bruken. Husk at ibux er hard for magen, så spis noe lite samtidig. God bedring! 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Dessverre, men jeg ønsker deg god bedring. kink i ryggen er forferdelig! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1236548492' post='4107876] Beklager, ingen somadril her. Prøv 2 paracet og 400 mg ibux sammen. Øk til 600 mg dersom det ikke er nok. Dette kan du gjøre noen dager, men ikke overdriv bruken. Husk at ibux er hard for magen, så spis noe lite samtidig. God bedring! Ok. og takk, har tatt to 500 mg paracet og èn 75 mg Lyrica nå, forhåpentligvis hjelper det litt... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Dessverre, men jeg ønsker deg god bedring. kink i ryggen er forferdelig! ''kink i ryggen er forferdelig!'' Jepp!!! Merkelig nok fikk eg det uten grunn, på flat mark?! *merkelig fenomen* Sikkert alderen... 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Bytt ut ibuxen med voltarol fra apoteket. Du kan ta 4 stk i gangen(50 mg) tre ganger i døgnet. Smertestillende og demper betennelse i muskler. Reseptfritt. Men du må ta mer enn det som anbefales for skikkelig effekt. (Lave doseringsanbefalinger på pakken siden det er reseptfritt.) Og spise til, hardt for magen. Og eventuelt koble dette med paracet. Men ikke ibux og voltarol(voltaren) samtidig!! God bedring! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Det har du godt av:-D Det synes vel du ja. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har noen få somadril igjen, men dem gir jeg ikke bort. Somadril ble avregistrert som legemiddel 1. mai 2008. Gjør som de andre sier, kombiner to panodil med 400 mg ibux. God bedring 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.