Gå til innhold

Kraftig kink i ryggen...

Anbefalte innlegg

Gjest qigong
Skrevet

Somadrilen er ute, nå er det en blanding av ibux og paracet som gjelder. Virker faktisk godt smertestillende, hvis ikke dette er nok må du snakke med en lege da. Lykke til :-)

Gjest mora2
Skrevet

Au,au,au..... Uff, hørtes ikke mye godt ut..

God bedring.. *klem*

Skrevet

Nope :( God bedring og klem fra meg også :)

Skrevet

Somadrilen er ute, nå er det en blanding av ibux og paracet som gjelder. Virker faktisk godt smertestillende, hvis ikke dette er nok må du snakke med en lege da. Lykke til :-)

Eg vet at somadril er ute desverre, men eg får prøve med ibux og paracet i morra (har bare paracet/drops liggende).

Skrevet

Au,au,au..... Uff, hørtes ikke mye godt ut..

God bedring.. *klem*

Takk. :)

Skrevet

Nope :( God bedring og klem fra meg også :)

Takk for det, det blir senga no...:)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Beklager, ingen somadril her. Prøv 2 paracet og 400 mg ibux sammen. Øk til 600 mg dersom det ikke er nok. Dette kan du gjøre noen dager, men ikke overdriv bruken.

Husk at ibux er hard for magen, så spis noe lite samtidig.

God bedring!

Skrevet

Dessverre, men jeg ønsker deg god bedring. kink i ryggen er forferdelig!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1236548492' post='4107876]

Beklager, ingen somadril her. Prøv 2 paracet og 400 mg ibux sammen. Øk til 600 mg dersom det ikke er nok. Dette kan du gjøre noen dager, men ikke overdriv bruken.

Husk at ibux er hard for magen, så spis noe lite samtidig.

God bedring!

Ok. og takk, har tatt to 500 mg paracet og èn 75 mg Lyrica nå, forhåpentligvis hjelper det litt...

Skrevet

Dessverre, men jeg ønsker deg god bedring. kink i ryggen er forferdelig!

''kink i ryggen er forferdelig!''

Jepp!!!

Merkelig nok fikk eg det uten grunn, på flat mark?! *merkelig fenomen*

Sikkert alderen...:)

Gjest anna k
Skrevet

Bytt ut ibuxen med voltarol fra apoteket. Du kan ta 4 stk i gangen(50 mg) tre ganger i døgnet. Smertestillende og demper betennelse i muskler. Reseptfritt. Men du må ta mer enn det som anbefales for skikkelig effekt. (Lave doseringsanbefalinger på pakken siden det er reseptfritt.) Og spise til, hardt for magen.

Og eventuelt koble dette med paracet. Men ikke ibux og voltarol(voltaren) samtidig!!

God bedring!

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg har noen få somadril igjen, men dem gir jeg ikke bort. Somadril ble avregistrert som legemiddel 1. mai 2008.

Gjør som de andre sier, kombiner to panodil med 400 mg ibux.

God bedring

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...