Gjest Lady42 Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Min kjære og jeg har et års bryllupsdag neste mnd, jeg har så lyst til å overraske han med ei fin gave..men jeg trenger noen tips om hva . han er 43 år....hva passer liksom? hva vil menn ha på slike dager? ønsker gjerne svar fra menn også som har fått gaver på slike dager. hva fikk dere? håper på masse tips. på forehånd takk 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Gratulerer så mye! Noen tips: Klokke, smykke, bildebok fra året som er gått, middag ute eller hjemme, lommelerke/kopp el med gravering. Kom ikke på mer i farten... :0) 0 Siter
illuminatum Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Gratulerer så mye! Noen tips: Klokke, smykke, bildebok fra året som er gått, middag ute eller hjemme, lommelerke/kopp el med gravering. Kom ikke på mer i farten... :0) Ikke bildebok...... :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Ikke bildebok...... :-) Jeg tror kanskje mora2 tenkte på et album fra det de har gjort det siste året? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Ikke bildebok...... :-) Ikke? Det syns jeg er så koslig :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror kanskje mora2 tenkte på et album fra det de har gjort det siste året? Ja, det var det jeg tenkte på! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.