Gå til innhold

Glassmaleri

Anbefalte innlegg

Gjest glassopia
Skrevet

Jeg har laget et vindusmaleri (malt på gjennomsiktig papir beregnet for å henge på vindu) til å dekke badevinduet vårt. Vi har flere av mine verker hengende opp i leiligheten, det er samboer som har tatt initiativ til det. Han pleier å være ærlig med kunsten jeg lager, og har sagt at han liker denne vinduskreasjonen min. Men han vil altså ikke at den skal opp på badevinduet. Mine argument er at dette vil fungere akkurat slik som persiennene - som forøvrig alltid er lukkede- altså forhindre mot innsyn. Men det vil se mye bedre ut. Jeg har satt det opp for å teste og det ser fantastisk flott ut- slipper inn lyset veldig fint også uten at det blir innsyn. Men dette vil han ikke ha noe av! Hvordan skal jeg forhandle om dette? Ville du hatt noe lignende?

Gjest høstløv
Skrevet

Har han så mye imot kreasjonen, så la da ham bestemme. Kanskje han synes at det ser rart ut fra utsiden.

Skrevet

Du synes det vil se bedre ut. Han synes tydeligvis ikke det vil se bedre ut. Hvem av dere har den absolutte stemmeretten her?

Kanskje han synes det er nok av dine "kreasjoner" som henger rundt fra før?

Gjest glassopia
Skrevet

Har han så mye imot kreasjonen, så la da ham bestemme. Kanskje han synes at det ser rart ut fra utsiden.

Maleriet har to identiske sider og ser like bra ut fra innsiden som fra utsiden, det er liksom poenget. Jeg tror dette handler om at han ikke er like gira på å skille seg ut som det jeg er, dette er på en måte ikke noe han har sett andre ha, og da er det litt skummelt...

Onsdag1365380628
Skrevet

Han er kanskje redd for at noen skal se inn, til tross for at det faktisk ikke går an?

Eller tenker jeg som så at han ikke liker kunsten din, at det er nok med slikt andre steder i huset, og det blir for mye å ha det på badet også?

Du må nesten bare spørre han ut til du får svar, og be om hans ærlige mening...

Gjest glassopia
Skrevet

Du synes det vil se bedre ut. Han synes tydeligvis ikke det vil se bedre ut. Hvem av dere har den absolutte stemmeretten her?

Kanskje han synes det er nok av dine "kreasjoner" som henger rundt fra før?

Ja, vil han det absolutt ikke, så blir det jo ikke, det er klart...Men det er snakk om et maleri jeg har brukt mange måneder på, og han vet hva formålet har vært uten å si noe på det. Men så trodde han kanskje aldri at jeg ville fullføre da?

De andre kreasjonene mine er forøvrig maleri som har vært utstilt og som jeg kunne solgt for en fin slant, men som han mente vi heller burde beholde.

Skrevet

Maleriet har to identiske sider og ser like bra ut fra innsiden som fra utsiden, det er liksom poenget. Jeg tror dette handler om at han ikke er like gira på å skille seg ut som det jeg er, dette er på en måte ikke noe han har sett andre ha, og da er det litt skummelt...

Slik er min mann også.

Hva om du for noen gode venner til å skryte av de i hans påsyn. :-)

Det hadde hjulpet på min mann. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...