Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en hp-laptop, med windows vista.

Når jeg prøver å lagre noe på en cd eller dvd får jeg beskjed om at den ikke finner dvd-brenneren. Den er innebygd, og har fungert før.

Har det noe å si hva slags cd/dvd jeg bruker? Hadde før dvd+r, nå har jeg prøvd dvd-r og cd-r.

Hva kan jeg gjøre?

Skrevet

Gå til enhetsbehandling. det ser du til venstre om du går inn på "system" på "kontrollpanel".

se om du finner dvd-brenneren i listen der, og sjekk om det er et ikon foran med utropstegn.

Jeg har nå vært inne på enhetsbehandling, men finner ikke dvd-brenneren der.

Skrevet

Da kan jeg ikke hjelpe deg =(

Spørs om det ikke er en maskinfeil dette.

Den har fungert før. Kan det være en maskinfeil da? Og er det i så fall mulig å få rettet det opp uten å betale en formue for det?

Skrevet

Den har fungert før. Kan det være en maskinfeil da? Og er det i så fall mulig å få rettet det opp uten å betale en formue for det?

''Den har fungert før. Kan det være en maskinfeil da?''

Selvsagt. Ting slutter å fungere før eller senere,har aldri hørt om et produkt som varer evig. :-)

''Og er det i så fall mulig å få rettet det opp uten å betale en formue for det?''

Du må antakeligvis bytte ut brenneren med en ny, det burde være overkommelig i pris. Men jeg vil gjette at en ny brenner er en del dyrere til en laptop enn til en stasjonær.

Gjest firepile
Skrevet

Selvsagt. Ting slutter å fungere før eller senere,har aldri hørt om et produkt som varer evig. :-)

''Og er det i så fall mulig å få rettet det opp uten å betale en formue for det?''

Du må antakeligvis bytte ut brenneren med en ny, det burde være overkommelig i pris. Men jeg vil gjette at en ny brenner er en del dyrere til en laptop enn til en stasjonær.

Det er den, men det bør være mulig å få en brenner til 4-500 kr.

Skrevet

Boen brenner hijab, andre cd'er og dvd'er:-)

Tror du jeg kan få pcen til å brenne hijaber i stedet?

Hadde ikke hatt samme nytte av det, da.

Skrevet

''Ting slutter å fungere før eller senere,har aldri hørt om et produkt som varer evig. :-) ''

Du har et poeng der.

:- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...