Gå til innhold

Jeg kan ikke lage mat og trenger ideer

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Har du noen wok sauser og anbefale? *blank*

De fra Blue dragon er gode :o)

Mary Poppins
Skrevet

De fra Blue dragon er gode :o)

Takk da skal jeg prøve ut det merke :-)

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg tror jeg vil slite med å finne gode oppskrifter siden du ikke spiser grønnsaker (som vi her i huset ELSKER) ;)

Var det ikke du som la ut oppskriften på en gryterett med champignong, paprika og kylling... pluss noe til. :-)

Den har hvertfall falt i smak hos bustemann og ble sist brukt på en fest med bare mannfolk. Laget kjempestor gryte og så og si alt forsvant i løpet av kvelden. :-)

Skrevet

Var det ikke du som la ut oppskriften på en gryterett med champignong, paprika og kylling... pluss noe til. :-)

Den har hvertfall falt i smak hos bustemann og ble sist brukt på en fest med bare mannfolk. Laget kjempestor gryte og så og si alt forsvant i løpet av kvelden. :-)

Ja, det var meg :)

Så flott at den faller i smak. Vi lager den ofte her også, sambo er utrolig glad i den :)

Skrevet

Har du noen wok sauser og anbefale? *blank*

Jeg kjøper en diger flaske Oyster saus. (Det heter vel Østers saus i norge)

20 kroner for stor flaske i sverige. Holder kjempelenge og er virkelig god.

Skrevet

Jeg lurer faktisk på om jeg har den, men at den ligger ubrukt oppe hos mamma og pappa. Det må jeg finne ut av :-) Takk for tips:-)

Jeg fikk den utdelt da jeg gikk på ungdomsskolen, jeg tror det var noe alle fikk. Den jeg fikk var blå. Broren min har fått den nye utgaven som er gul. Den har mange nye, og til dels mer spennende oppskrifter.

Skrevet

Så flott at den faller i smak. Vi lager den ofte her også, sambo er utrolig glad i den :)

Rett og slett kjempegod. :-) Så du fortjener en stor takk for å ha lagt den ut. :-)

Skrevet

Rett og slett kjempegod. :-) Så du fortjener en stor takk for å ha lagt den ut. :-)

Det er så hyggelig å høre sånt :)

candyqueen_83
Skrevet

Lyst til å legge den ut på nytt? Eller så kan jeg jo kanskje prøve å søke den opp.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg kjøper en diger flaske Oyster saus. (Det heter vel Østers saus i norge)

20 kroner for stor flaske i sverige. Holder kjempelenge og er virkelig god.

Finnes den i Norge?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg fikk den utdelt da jeg gikk på ungdomsskolen, jeg tror det var noe alle fikk. Den jeg fikk var blå. Broren min har fått den nye utgaven som er gul. Den har mange nye, og til dels mer spennende oppskrifter.

Ja akkurat da er det den jeg har ja.. tror nok aldri bladd i den da så jeg får kanskje ta en titt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...