candyqueen_83 Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Har du noen wok sauser og anbefale? *blank* De fra Blue dragon er gode ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 De fra Blue dragon er gode ) Takk da skal jeg prøve ut det merke :-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg tror jeg vil slite med å finne gode oppskrifter siden du ikke spiser grønnsaker (som vi her i huset ELSKER) Var det ikke du som la ut oppskriften på en gryterett med champignong, paprika og kylling... pluss noe til. :-) Den har hvertfall falt i smak hos bustemann og ble sist brukt på en fest med bare mannfolk. Laget kjempestor gryte og så og si alt forsvant i løpet av kvelden. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Var det ikke du som la ut oppskriften på en gryterett med champignong, paprika og kylling... pluss noe til. :-) Den har hvertfall falt i smak hos bustemann og ble sist brukt på en fest med bare mannfolk. Laget kjempestor gryte og så og si alt forsvant i løpet av kvelden. :-) Ja, det var meg Så flott at den faller i smak. Vi lager den ofte her også, sambo er utrolig glad i den 0 Siter
Speak Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Har du noen wok sauser og anbefale? *blank* Jeg kjøper en diger flaske Oyster saus. (Det heter vel Østers saus i norge) 20 kroner for stor flaske i sverige. Holder kjempelenge og er virkelig god. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg lurer faktisk på om jeg har den, men at den ligger ubrukt oppe hos mamma og pappa. Det må jeg finne ut av :-) Takk for tips:-) Jeg fikk den utdelt da jeg gikk på ungdomsskolen, jeg tror det var noe alle fikk. Den jeg fikk var blå. Broren min har fått den nye utgaven som er gul. Den har mange nye, og til dels mer spennende oppskrifter. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Ja, det var meg Så flott at den faller i smak. Vi lager den ofte her også, sambo er utrolig glad i den Rett og slett kjempegod. :-) Så du fortjener en stor takk for å ha lagt den ut. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Rett og slett kjempegod. :-) Så du fortjener en stor takk for å ha lagt den ut. :-) Det er så hyggelig å høre sånt 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Ja, det var meg Så flott at den faller i smak. Vi lager den ofte her også, sambo er utrolig glad i den Lyst til å legge den ut på nytt? Eller så kan jeg jo kanskje prøve å søke den opp. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 Jeg kjøper en diger flaske Oyster saus. (Det heter vel Østers saus i norge) 20 kroner for stor flaske i sverige. Holder kjempelenge og er virkelig god. Finnes den i Norge? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 Jeg fikk den utdelt da jeg gikk på ungdomsskolen, jeg tror det var noe alle fikk. Den jeg fikk var blå. Broren min har fått den nye utgaven som er gul. Den har mange nye, og til dels mer spennende oppskrifter. Ja akkurat da er det den jeg har ja.. tror nok aldri bladd i den da så jeg får kanskje ta en titt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.