Gå til innhold

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Hvorfor ikke dra alle sammen i år da?

Skrevet

Neida, det er ikke egoistisk. Du drar så vidt jeg forstår det meste av lasset på hjemmebanen. Dette fortjener du. :-)

Skrevet

Mannen din skal vel også ha et ord med i laget her. Så får du se om han går med på det:-)

Vi prioriterer alle forskjellig.

Selvsagt har han et ord med i laget. Han skjønner veldig godt at jeg har lyst til å dra - så nå er det bare litt logistikk og overfladisk regning som står igjen :)

Skrevet

Hvorfor ikke dra alle sammen i år da?

Den tanken er vi også inne på. Vi får se hva det blir til :)

Skrevet

Neida, det er ikke egoistisk. Du drar så vidt jeg forstår det meste av lasset på hjemmebanen. Dette fortjener du. :-)

Takk :)

Jeg er rimelig alene om det meste her hjemme, ja. Og det hadde vært godt med et lite pusterom. Samtidig som jeg jo gjerne tar med meg alle på tur "over there" :D

Skrevet

Dra! Med god samvittighet :-)

Slik jeg har forstått det, har du plenty ansvar alene, med en mann som pendler, og pengene dette koster, bikker neppe lasset.

Jeg melder meg frivillig til å bli med som "støttekontakt"... *host* ;-)

*veldig lyst på USA-tur*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236685615' post='4108963]

Dra! Med god samvittighet :-)

Slik jeg har forstått det, har du plenty ansvar alene, med en mann som pendler, og pengene dette koster, bikker neppe lasset.

Jeg melder meg frivillig til å bli med som "støttekontakt"... *host* ;-)

*veldig lyst på USA-tur*

Hi, hi - en støttekontakt hadde kanskje gjort seg ja :D

Skrevet

Selvsagt har han et ord med i laget. Han skjønner veldig godt at jeg har lyst til å dra - så nå er det bare litt logistikk og overfladisk regning som står igjen :)

Da er det jo egentlig bestemt:-)

Så da vil jeg ønske deg en god tur. Og husk at da du først har bestemt deg, så skal du kose deg med god samvittighet.

Skrevet

Hva er definisjonen på "egoistisk"? Er ikke det bare at du gjør noe ut i fra egne behov/ønsker?

Mitt svar ville være at det er egoistisk. Men det betyr ikke at det er noe galt i det. Det er vel ingen som alltid setter hensynet til andre foran hensynet til seg selv? Det gjør sikkert ikke din mann eller dine barn heller.

Jeg synes du kan ta turen med god samvittighet, du fortjener å gjøre noe positivt for deg selv iblant.

Skrevet

Da er det jo egentlig bestemt:-)

Så da vil jeg ønske deg en god tur. Og husk at da du først har bestemt deg, så skal du kose deg med god samvittighet.

He, he - jeg antar det i realiteten er bestemt, selv om vi ikke har sagt det rett ut enda. Logistikken må løses først, men vi er på vei der også:)

Og jeg har absolutt tenkt å kose meg om jeg drar!

Skrevet

Hva er definisjonen på "egoistisk"? Er ikke det bare at du gjør noe ut i fra egne behov/ønsker?

Mitt svar ville være at det er egoistisk. Men det betyr ikke at det er noe galt i det. Det er vel ingen som alltid setter hensynet til andre foran hensynet til seg selv? Det gjør sikkert ikke din mann eller dine barn heller.

Jeg synes du kan ta turen med god samvittighet, du fortjener å gjøre noe positivt for deg selv iblant.

God definisjon :)

Grunnen til at jeg egentlig spør er vel hvis min tur går på bekostning av en tur med familien, så føler jeg jo det ganske trist. Dette både for "besteforeldrene" i USA som ikke får sett "barnebarna", og for barna våre som savner Grandma og Grandpa.

Men jeg ser for meg at vi klarer å få til begge deler, jeg :D

Skrevet

God definisjon :)

Grunnen til at jeg egentlig spør er vel hvis min tur går på bekostning av en tur med familien, så føler jeg jo det ganske trist. Dette både for "besteforeldrene" i USA som ikke får sett "barnebarna", og for barna våre som savner Grandma og Grandpa.

Men jeg ser for meg at vi klarer å få til begge deler, jeg :D

Å få til begge deler vil jo være helt supert, da.

Skrevet

Å få til begge deler vil jo være helt supert, da.

Ja, absolutt! Vi får se hva som skjer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...