trollemor;o) Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor ikke dra alle sammen i år da? 0 Siter
Sofline Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Neida, det er ikke egoistisk. Du drar så vidt jeg forstår det meste av lasset på hjemmebanen. Dette fortjener du. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 Mannen din skal vel også ha et ord med i laget her. Så får du se om han går med på det:-) Vi prioriterer alle forskjellig. Selvsagt har han et ord med i laget. Han skjønner veldig godt at jeg har lyst til å dra - så nå er det bare litt logistikk og overfladisk regning som står igjen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor ikke dra alle sammen i år da? Den tanken er vi også inne på. Vi får se hva det blir til 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 Neida, det er ikke egoistisk. Du drar så vidt jeg forstår det meste av lasset på hjemmebanen. Dette fortjener du. :-) Takk Jeg er rimelig alene om det meste her hjemme, ja. Og det hadde vært godt med et lite pusterom. Samtidig som jeg jo gjerne tar med meg alle på tur "over there" 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Dra! Med god samvittighet :-) Slik jeg har forstått det, har du plenty ansvar alene, med en mann som pendler, og pengene dette koster, bikker neppe lasset. Jeg melder meg frivillig til å bli med som "støttekontakt"... *host* ;-) *veldig lyst på USA-tur* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236685615' post='4108963] Dra! Med god samvittighet :-) Slik jeg har forstått det, har du plenty ansvar alene, med en mann som pendler, og pengene dette koster, bikker neppe lasset. Jeg melder meg frivillig til å bli med som "støttekontakt"... *host* ;-) *veldig lyst på USA-tur* Hi, hi - en støttekontakt hadde kanskje gjort seg ja 0 Siter
Speak Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Selvsagt har han et ord med i laget. Han skjønner veldig godt at jeg har lyst til å dra - så nå er det bare litt logistikk og overfladisk regning som står igjen Da er det jo egentlig bestemt:-) Så da vil jeg ønske deg en god tur. Og husk at da du først har bestemt deg, så skal du kose deg med god samvittighet. 0 Siter
Orio Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Hva er definisjonen på "egoistisk"? Er ikke det bare at du gjør noe ut i fra egne behov/ønsker? Mitt svar ville være at det er egoistisk. Men det betyr ikke at det er noe galt i det. Det er vel ingen som alltid setter hensynet til andre foran hensynet til seg selv? Det gjør sikkert ikke din mann eller dine barn heller. Jeg synes du kan ta turen med god samvittighet, du fortjener å gjøre noe positivt for deg selv iblant. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 Da er det jo egentlig bestemt:-) Så da vil jeg ønske deg en god tur. Og husk at da du først har bestemt deg, så skal du kose deg med god samvittighet. He, he - jeg antar det i realiteten er bestemt, selv om vi ikke har sagt det rett ut enda. Logistikken må løses først, men vi er på vei der også Og jeg har absolutt tenkt å kose meg om jeg drar! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 Hva er definisjonen på "egoistisk"? Er ikke det bare at du gjør noe ut i fra egne behov/ønsker? Mitt svar ville være at det er egoistisk. Men det betyr ikke at det er noe galt i det. Det er vel ingen som alltid setter hensynet til andre foran hensynet til seg selv? Det gjør sikkert ikke din mann eller dine barn heller. Jeg synes du kan ta turen med god samvittighet, du fortjener å gjøre noe positivt for deg selv iblant. God definisjon Grunnen til at jeg egentlig spør er vel hvis min tur går på bekostning av en tur med familien, så føler jeg jo det ganske trist. Dette både for "besteforeldrene" i USA som ikke får sett "barnebarna", og for barna våre som savner Grandma og Grandpa. Men jeg ser for meg at vi klarer å få til begge deler, jeg 0 Siter
Orio Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 God definisjon Grunnen til at jeg egentlig spør er vel hvis min tur går på bekostning av en tur med familien, så føler jeg jo det ganske trist. Dette både for "besteforeldrene" i USA som ikke får sett "barnebarna", og for barna våre som savner Grandma og Grandpa. Men jeg ser for meg at vi klarer å få til begge deler, jeg Å få til begge deler vil jo være helt supert, da. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 Å få til begge deler vil jo være helt supert, da. Ja, absolutt! Vi får se hva som skjer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.