Gå til innhold

klarsynte

Anbefalte innlegg

Gjest leter og leter
Skrevet

Er det noen som vet om noen klarsynte; jeg har mistet noe som betyr mye for meg og hvis jeg kan finne det igjen ved å kontakte en klarsynt er iallfall min skepsis til disse overvunnet. Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal komme i kontakt med noen som har disse såkalte evnene

Gjest høstløv
Skrevet

Ukeblad og aviser flommer over med slike annonser.

Gjest leter og leter--
Skrevet

Ukeblad og aviser flommer over med slike annonser.

Men noen som vet om noen skikkelig gode?

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg tror ikke på slikt, og irriterer meg grønn over alle annonsene i ukebladene.

Gjest kanskje hun?
Skrevet

Anita - Medium/Healer

Født Medial, utdannet hos Terry Evans, kjent i Europa. Ser fortid-Nåtid-Fremtid. Finner ting. Åndelig rådgivning.

Ring: 815 68 296 kode: 611

Kr. 29,90 pr/min

Gjest eller hun?
Skrevet

Alva - över 15 års erfarenhet

Alva er en våre beste bør prøves. Meget klarsynt, finner ting og gjenstander. Meget etterspurt.

Ring: 815 68 296 kode: 735

Kr. 29,90 pr/min

Gjest firepile
Skrevet

Snåsamannen?

Gjest togli
Skrevet

Anna Elisabeth Westerlund.

Er ikke hun død for lenge siden da? Eller...?

Skrevet

Er ikke hun død for lenge siden da? Eller...?

Tja...Det er mange som mener Elvis Presley lever i beste velgående enda...

Skrevet

Hva har du mistet? Kanskje vi klarer å finne det for deg?

Gjest høstløv
Skrevet

Anna Elisabeth Westerlund.

Da må du først vekke henne opp fra de døde for hun døde 12. september 1995.

Skrevet

Hvis du søker på alternativmessen så kan du laste ned programmet som er tilgjengelig.

Der vil du kunne lese om en del mye brukte synske. Kanskje en av dem holder til i din nærhet. Lykke til!

Skrevet

Da må du først vekke henne opp fra de døde for hun døde 12. september 1995.

Det er ikkje usannsynlig at _ho_ stod opp igjen fra de døde 15 september samme året.

Mrs. Wallace
Skrevet

Tja, hvis de er noe tess som klarsynte, så er det vel de som finner deg.

Skrevet

Svigermor ringte til ei synsk da hun ikke fant nøklene sine. Hun ringte til ei som hadde en annonse i et blad. Det ble en dyr telefonsamtale(600kr), men nøklene ble iallafall funnet :-)

Gjest høstløv
Skrevet

Svigermor ringte til ei synsk da hun ikke fant nøklene sine. Hun ringte til ei som hadde en annonse i et blad. Det ble en dyr telefonsamtale(600kr), men nøklene ble iallafall funnet :-)

Hadde vel vært billigere å få slipt opp nye nøkler.

Skrevet

Hadde vel vært billigere å få slipt opp nye nøkler.

Jeg tenkte det samme, men: nøklene er flertall = masse penger.

Dørlåser/sylindre må skiftes om de tapte nøklene ikke kommer til rette = jævlig dyrt å få gjort på hus og bil.

Gjest høstløv
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236686667' post='4108971]

Jeg tenkte det samme, men: nøklene er flertall = masse penger.

Dørlåser/sylindre må skiftes om de tapte nøklene ikke kommer til rette = jævlig dyrt å få gjort på hus og bil.

Ja, jeg tenkte faktisk at det kunne blitt en dyr affære, selv, mens jeg skrev innlegget.

Mannen min måtte ha en ekstra nøkkel til bilen sin, det er en sådan elektronisk dims til å starte med. Han gikk på merkeverkstedet og bestilte den, det var en spesialbestilling og måtte fremstilles spesielt for akkurat den bilen, den måtte bestilles fra fabrikken. Nøkkelen kostet nesten 2.500 kr.

Gjest ViViola
Skrevet

Tja, hvis de er noe tess som klarsynte, så er det vel de som finner deg.

He-he, slik burde det være, ja! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...