Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt forkjøla og slapp. Men så må jeg på skolen hele uka og helst skal hodet henge med. Egentlig har jeg bare lyst til å ligge å lese og se på tv i dagesvis, og få sympati. Noen som melder seg frivillig? ;) Og fins det noe supertriks for litt kognitiv oppvåkning. Jeg trenger mer fornuft.

Skrevet

Om du har behov for mer fornuft så bør du holde deg borte fra skolen ihvertfall, der lærer du bare andres "sannheter" og de kan vi fra før.

Bli uteligger, gå konkurs el.l., det er mye mere lærerikt.

Ps! God bedring. :)

Gjest qigong
Skrevet

Du får tenke at dette snart går over, du er heldig. Tenk på alle de som har kroniske sykdommer og sliter hele tiden. Ellers er det kanskje lov å ta en paracet eller to, og evt ta en sykedag også? Styrkeklem :-)

Skrevet

Et lass med sympati sendes snufsende og hostende fra sofakroken!!

Skrevet

Om du har behov for mer fornuft så bør du holde deg borte fra skolen ihvertfall, der lærer du bare andres "sannheter" og de kan vi fra før.

Bli uteligger, gå konkurs el.l., det er mye mere lærerikt.

Ps! God bedring. :)

Takk takk!:-)) Ellers,, nei er du sprø mann, det er jo skolen som har reddet meg fra undergang, kan skjønne. Ikke begynn med romantiske forestillinger om dine fornuftige uteliggere.

Skrevet

Du får tenke at dette snart går over, du er heldig. Tenk på alle de som har kroniske sykdommer og sliter hele tiden. Ellers er det kanskje lov å ta en paracet eller to, og evt ta en sykedag også? Styrkeklem :-)

Takk takk:-) nei, guri, jeg orker da ikke å tenke på andre som er syke når jeg er syk selv! For jeg har jo kanskje til og med litt feber og greier;)

Skrevet

Takk:-) Det er veldig synd på oss!

Gjest Kronisk syk
Skrevet

Jeg beklager, men jeg klarer ikke å føle sympati for folk som "lider" av sykdommer som går over om et par dager...

Skrevet

Jeg beklager, men jeg klarer ikke å føle sympati for folk som "lider" av sykdommer som går over om et par dager...

Ingenting å beklage du. Du skal få slippe!

Gjest minnah
Skrevet

Men litt hyggelig kan man vel være..?

Gjest Kronisk syk
Skrevet

Men litt hyggelig kan man vel være..?

Synes ikke jeg var så "uhyggelig" heller, jeg beklaget da... Kanskje det hjelper henne med å få litt perspektiv på ting

Skrevet

Hvorfor ikke det?

Skrevet

Synes ikke jeg var så "uhyggelig" heller, jeg beklaget da... Kanskje det hjelper henne med å få litt perspektiv på ting

Jeg henvendte meg ikke til deg i utgangspunktet, les overskrifta. Men takk for engasjementet!

Skrevet

I såfall synes jeg svært synd på deg!

Skrevet

En kveldsdose med fornuft: Gå tidlig til sengs, drikk mye varmt, ta paracet så du får en god natt - og så må du sånn relativt blid og glad gå på skolen i morgen.

God bedring...*s*^

Persille1365381127
Skrevet

Det er alltid noen som har det verre, uansett hvor ille man har det. Det betyr ikke at man ikke kan ha det ganske kjipt likevel...

Skrevet

Er det synd på deg i kveld også? I såfall foreslår jeg en stoooor kopp varm te og en eller annen fjern tv-serie.

God bedring:-)

Skrevet

Takar Cathlin ;o)

Hehe:-) du må forresten kose deg masse fremmover, eller noe sånt...

Skrevet

Det manglet ikke på perspektiv i innlegget hennes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...