Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe:-) du må forresten kose deg masse fremmover, eller noe sånt...

Hehe, takk skal du ha. Men jeg vet ikke helt hvordan det skal gå med den bossen jeg har med, tror du hun er snill med meg ;o)

Skrevet

En kveldsdose med fornuft: Gå tidlig til sengs, drikk mye varmt, ta paracet så du får en god natt - og så må du sånn relativt blid og glad gå på skolen i morgen.

God bedring...*s*^

Så jeg skal ikke ringe legevakta, altså? Eller begynne å ringe litt i bjella her? ;) Nei, jeg lar imunforsvaret ta saken!

Skrevet

Hehe, takk skal du ha. Men jeg vet ikke helt hvordan det skal gå med den bossen jeg har med, tror du hun er snill med meg ;o)

Jeg tviler.. Men du har mailadressa mi, så bare si i fra hvis det blir for ille. Jeg skal støtte deg!

Skrevet

Jeg tviler.. Men du har mailadressa mi, så bare si i fra hvis det blir for ille. Jeg skal støtte deg!

Du er vel snill, det skal jeg ikke glemme :o)

Skrevet

Litt sent på kvelden,men hvos tilstanden vedvarer i morgen kan du spise hvitløkssuppe - jevnet type laget på et par-tre knoller hvitløk. ;-)

Bare ånden gjør at du får rett på en ekstra sykedag;-)

Skrevet

Takk:-) Det er veldig synd på oss!

Mm, veldig!! I det minste en god unnskyldning for å spise is. Jeg ser fo meg åssen dumme virussene fryser ihjel nedi der, muahaha! Visualisering er viktig!

Skrevet

Er det synd på deg i kveld også? I såfall foreslår jeg en stoooor kopp varm te og en eller annen fjern tv-serie.

God bedring:-)

Veldig! ;-( Og takk!!

Skrevet

Litt sent på kvelden,men hvos tilstanden vedvarer i morgen kan du spise hvitløkssuppe - jevnet type laget på et par-tre knoller hvitløk. ;-)

Bare ånden gjør at du får rett på en ekstra sykedag;-)

Hehe. Ja, det blir populært kan jeg tenke meg. Likevrel, god ide.

Skrevet

Gooood bedring!

*klem*

:0)

Takk for det:-)

Skrevet

Mm, veldig!! I det minste en god unnskyldning for å spise is. Jeg ser fo meg åssen dumme virussene fryser ihjel nedi der, muahaha! Visualisering er viktig!

Fader og, jeg skal også begynne å visualisere.

Skrevet

Hehe. Ja, det blir populært kan jeg tenke meg. Likevrel, god ide.

Jeg har prøvd det en gang, og jeg har aldri blitt så fort friskere. Ikke frisk - men friskere;-)

Dessuten blir ånden ikke fullt så ille når det er kokt hvitløk man spiser og ikke rå;-)

Men likevel: Kan være lurt å holde seg hjemme dagen derpå...;-)

Skrevet

Så jeg skal ikke ringe legevakta, altså? Eller begynne å ringe litt i bjella her? ;) Nei, jeg lar imunforsvaret ta saken!

Du kan heller vurdere om det kanskje er helt nødvendig å gå til anskaffelse av et puslespill. Har hørt at det hjelper mot forkjølelse.

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg var slik i forrige uke. Bare måtte på skolen, og det var utrolig vanskelig å holde fokus når hodet føltes som om det var fullt av grøt.

Du har all min sympati og får en god bedring-klem :)

Skrevet

Du kan heller vurdere om det kanskje er helt nødvendig å gå til anskaffelse av et puslespill. Har hørt at det hjelper mot forkjølelse.

Gud, ikke frist meg med puslespill.. jeg blir svak. Kanskje til påske skal jeg ha en liten puslespillferie.

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg var slik i forrige uke. Bare måtte på skolen, og det var utrolig vanskelig å holde fokus når hodet føltes som om det var fullt av grøt.

Du har all min sympati og får en god bedring-klem :)

Mange takk!:-) Phu, det er mye stress for tiden.

Skrevet

Jeg har prøvd det en gang, og jeg har aldri blitt så fort friskere. Ikke frisk - men friskere;-)

Dessuten blir ånden ikke fullt så ille når det er kokt hvitløk man spiser og ikke rå;-)

Men likevel: Kan være lurt å holde seg hjemme dagen derpå...;-)

Da må jeg ta det på fredag.

Skrevet

Bedre i dag?

Joda, kan bekrefte at jeg lever ennå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...