Gjest qigong Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 jo,bor i norge.aldri snø her jeg bor(i enkelte tilfeller litt is på veien en dag eller to,men ikke snø!).her er det regn det går i Javel ja :-). Da bor du vel langt sør eller vest kanskje?. Her jeg bor er det snøfokk rett som det er :-). Så ikke for meg et sted i Norge uten snø. 0 Siter
Gjest katte-eier Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Javel ja :-). Da bor du vel langt sør eller vest kanskje?. Her jeg bor er det snøfokk rett som det er :-). Så ikke for meg et sted i Norge uten snø. sørvest 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 sørvest ;-). Da kan jo katta di nyse så mye den vil, hehe. 0 Siter
Gjest katte-eier Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 ;-). Da kan jo katta di nyse så mye den vil, hehe. men jeg er ikke mye lenger ift hvordan jeg skal håndere det med katten:/ har iallefall strødd rundt pepper,så får jeg se om det har noen effekt. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 hva med å sette en liten kattekasse foran kjøleskapet om natta??(siden det er da ho evt bæsjer der) Ho vil jo tydeligvis gjøre fra seg der...og det er da bedre å ha en kasse å gjøre det på enn å få griseriet på gulvet... Og kassen kan du jo flytte unna på dagtid... slik at du får tilgang til kjøleskapet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.