Gå til innhold

samme problem på ny;katta driter på kjøkkenet:(

Anbefalte innlegg

Gjest qigong
Skrevet

jo,bor i norge.aldri snø her jeg bor(i enkelte tilfeller litt is på veien en dag eller to,men ikke snø!).her er det regn det går i

Javel ja :-). Da bor du vel langt sør eller vest kanskje?. Her jeg bor er det snøfokk rett som det er :-). Så ikke for meg et sted i Norge uten snø.

Gjest katte-eier
Skrevet

Javel ja :-). Da bor du vel langt sør eller vest kanskje?. Her jeg bor er det snøfokk rett som det er :-). Så ikke for meg et sted i Norge uten snø.

sørvest

Gjest qigong
Skrevet

sørvest

;-). Da kan jo katta di nyse så mye den vil, hehe.

Gjest katte-eier
Skrevet

;-). Da kan jo katta di nyse så mye den vil, hehe.

men jeg er ikke mye lenger ift hvordan jeg skal håndere det med katten:/ har iallefall strødd rundt pepper,så får jeg se om det har noen effekt.

brilleslangen
Skrevet

hva med å sette en liten kattekasse foran kjøleskapet om natta??(siden det er da ho evt bæsjer der) Ho vil jo tydeligvis gjøre fra seg der...og det er da bedre å ha en kasse å gjøre det på enn å få griseriet på gulvet...

Og kassen kan du jo flytte unna på dagtid... slik at du får tilgang til kjøleskapet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...