Gå til innhold

Dumt spørsmål, men.....

Anbefalte innlegg

Gjest Føler meg litt teit....

lurer litt på en sak. Vi har bestemt oss for å prøve å leve litt sunnere. Vet noen her om lett-produkter f.eks light-smøreoster og matfløte går like godt i ostesauser o.l enn vanlig ost og fløte? Føler meg litt dum nå for dette burde jeg jo egentlig vite, men.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325486-dumt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kayia

Jeg er laktoseintolerant, og bruker en fløteerstatning som heter Husholdningshvitt. Den selges i grønne og hvite halvliterkartonger på Ultra, og er både god og sunnere enn fløte. Kolestorolfri og 0% fat, står det på kartongen - høres ut som noe for deg?

De fleste light-produker er helt greie til slikt. Det er bare å lete og prøve. Veldig magre oster synes jeg ikke noe om. Men mellom-magre er greit.

Noen ganger kan du også lete etter erstatningsprodukter. (Man må ikke bruke dressing. Balsamico-eddik fungerer også)

Det er også mye å hente på å være raus med grønt. (Og grønnsaker smaker da mye bedre enn ris, poteter og pasta)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...