Gå til innhold

et kjapt lite spørsmål...

Anbefalte innlegg

Gjest home and away i dag
Skrevet

hva skjedde i slutten av dagens episode av home and away i dag?tven streiket 5 minutter før slutt

Skrevet

Han kjæresten til søsteren til Amanda dukket opp i bryllupet og ga brudeparet sin "gave" - som var bilde av Amanda og han nakene i en seng - - - to be continued:-)

Skrevet

Han kjæresten til søsteren til Amanda dukket opp i bryllupet og ga brudeparet sin "gave" - som var bilde av Amanda og han nakene i en seng - - - to be continued:-)

ok,takk for svar.gikk ikke glipp av stort da.slutter jo stort sett der det blir interessant:P

Skrevet

ok,takk for svar.gikk ikke glipp av stort da.slutter jo stort sett der det blir interessant:P

Peter stakk av da - som den sjalu typen han her. Men jeg kan ikke skjønne....

Bookworm: vi går ikke inn på diskusjoner om TV-programmer:-) Nå gir jeg meg...

Skrevet

Peter stakk av da - som den sjalu typen han her. Men jeg kan ikke skjønne....

Bookworm: vi går ikke inn på diskusjoner om TV-programmer:-) Nå gir jeg meg...

sikkert lurt å ikke diskutere tv-programmer her ja...spurte bare fordi jeg var redd jeg hadde gått glipp av en spennende slutt.skal ikke diskutere serien ytterligere...

ser på den serien i "smug",så jeg visste ikke hvem andre jeg skulle spørre:P

Skrevet

sikkert lurt å ikke diskutere tv-programmer her ja...spurte bare fordi jeg var redd jeg hadde gått glipp av en spennende slutt.skal ikke diskutere serien ytterligere...

ser på den serien i "smug",så jeg visste ikke hvem andre jeg skulle spørre:P

Jaja, jeg ser bare på den fordi datteren min gjør det jeg...*kremt*

Skrevet

Jaja, jeg ser bare på den fordi datteren min gjør det jeg...*kremt*

Det er en god unnskyldning ;-) Den bruker jeg også....

Men den er jo ikke av de verste seriene, synes jeg. Det er jo tross alt noen vanlige, voksne mennesker med også - ikke bare fotomodeller...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Men den er jo ikke av de verste seriene, synes jeg. Det er jo tross alt noen vanlige, voksne mennesker med også - ikke bare fotomodeller...

Jeg ser på jeg :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1236701546' post='4109096]

Jeg ser på jeg :o)

Til og med uten barne-unnskyldningen? Tøft :-)

Men,- hotell Cæsar, den ser jeg _virkelig_ bare på pga. ungene...

Skrevet

Jepp, ingen unnskyldning her nei. Ser Home & Away på ørtende året og er stolt av det! ;o)

Cæsar ser jeg lite på, mulig jeg hadde funnet en unnskyldning dersom jeg så på *flire*

Skrevet

hehe,ok.greit det finnes flere som ser serien.har fulgt med helt siden kom til norge(96?). fast titter,om en litt i smug...har nok ikke barn å skylde på:P

Skrevet

hehe,ok.greit det finnes flere som ser serien.har fulgt med helt siden kom til norge(96?). fast titter,om en litt i smug...har nok ikke barn å skylde på:P

Jeg vet om flere voksne jeg som ser på serien :o)

Skrevet

Jeg vet om flere voksne jeg som ser på serien :o)

Skrevet

Nei, den serien er jo faktisk en av de bedre, og jeg har fulgt med på den i 12 år eller noe...

Skrevet

*kremt* jeg ser nde Cæsar også jeg da, og kun for min egen del...

Skrevet

Huff... hva vil ikke folk tro om meg om jeg innrømme at det faktisk en serie jeg prøver å få med meg....

Jeg som ikke ser på de frustrerte fruene, eller sladringen på en annen kanal, eller som ikke visste at House gikk på NRK.... ;-)

Skrevet

Huff... hva vil ikke folk tro om meg om jeg innrømme at det faktisk en serie jeg prøver å få med meg....

Jeg som ikke ser på de frustrerte fruene, eller sladringen på en annen kanal, eller som ikke visste at House gikk på NRK.... ;-)

Hehe, vi har alle et svakt punkt:-)

Skrevet

*kremt* jeg ser nde Cæsar også jeg da, og kun for min egen del...

Cæsar har faktisk kommet seg en del opp gjennom årene, synes jeg... Jeg ser den når den står på - og ungene ser den jevnlig,- men jeg følger ikke med sånn at jeg må ha med meg alle episoder ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...