Gå til innhold

Dårlig magefølelse osv...

Anbefalte innlegg

Gjest Vil hjelpe men...
Skrevet

Skriver det under dette forumet da jeg er usikker på om dette er somatisk eller psykisk.

Min mann har i det siste slitt med noe han kaller en dårlig magefølelse, det er spesielt om morgenen før han drar på jobb han kjenner det. det kjennes fra halsen og ned til magen, en rar følelse, en sånn følelse man får når man gruer seg til noe... men det rare er at han ikke gruer seg til jobben, han trives egentlig der. Hva kan det da være? han har vært slik siden vi fikk unge for vel et år siden, jeg mener han fikk en slags fødselsdepresjon han og i starten, verden ble jo snudd på hodet,

mindre sex, mindre tid til han, våkenetter osv....

men syns det har begynt å toppe seg nå etter jul.

Jeg sier han bør snakke med lege eller psykolog, men han ser ikke vitsen, hva kan de gjøre liksom. Han mener dette er noe han må finne ut av selv.

Hva mener dere?

Gjest Vil hjelpe men...
Skrevet

Angst?

Ja, det er det jeg og tror, det må jo være det.

Men han vil liksom klare dette selv.

Gjest sjelden anfall nå
Skrevet

Dette er uten tvil angst- den kan hos mange være mest plagsom i morgentimene, jeg har selv angst men lever et helt normalt liv for jeg har heldigvis lært meg å takle den. fastlegen er et godt sted å begynne. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...