Gå til innhold

Meningen med hijab

Anbefalte innlegg

Gjest hijabsexy?
Skrevet

Er ikke det å vise at kvinnen er anstendig, da å vise hår regnes som "sexy" og lokker menn osv... Før i tiden måtte jo norske kvinner dekke til håret sitt når de skulle i kirken da hår lokket menn og derfor var syndig.

Men kropp er da også sexy?

Jeg så en kvinne med hijab her en dag - men det var litt motvisende, anstendig på håret, men resten av kroppen var hun sexy vil jeg si, trange jeans og trang sexy topp.... hva er meningen med hijaben da lissom...

Gjest lesba på 25
Skrevet

vet om en del menn som tenner på å se noe tildekket,enten det er det ene eller det andre.nonner er merkelig nok et sex-symbol for noen(og en utfordring for fantasien,at hun lar han få slippe til der ingen mann har vært etc...)

jeg tenner mer på påkledde damer som overlater litt til fantasien.kjenner et par nudister,og det er overhodet ikke pirrende!!(selv om de har fine kropper og er flotte folk)

Gjest Kayia
Skrevet

Det der var et godt eksempel på hijabens komplekse betydningsinnhold. En hijab kan nemlig ha ulik betydning og være et symbol med variabelt innhold, og det det er derfor ikke sånn at alle bærer hiljab for å unngå å være sexy. Mange kvinner og menn syns faktisk hijab _er_ sexy, og bruker den for å øke sin attraktivitet. :)

Ta en titt på Imaan Alis blogg feks, så skjønner du hva jeg mener: http://www.kjendis.no/2008/08/05/542696.html

Aliza1365380759
Skrevet

Hvilken betydning hijaben har for henne må du spørre henne selv om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...